Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Proberen alles op te slaan

Hei!

Wat een verwennerijg weer. twee verhaaltje op één dag. Maar natuurlijk heb ik dat aan mezelf te danken omdat ik eerst niet schreef hihi! Morgen zal mijn echte laatste dag zijn en ik probeer alles in mij op te sneuven en het liefste zal ik alles in mijn rugzakje proppen en mee naar huis nemen. Maar dat gaat natuurlijk niet. (helaas)

Dus stond ik vanmorgen weer zoals gewoonlijk op zei de moeder van Kjersti gedan en ging aan mijn ontbijt, want ik moet een beetje door eten want de kipfilet moet nog op haha! Eenmaal klaar Oji der uit die weer uber vrolijk was en op naar kippen en de ganzen, over de glibberige grond. Echt op sommige plekken zou je volgens mij zo kunnen schaatsen, Na het voeren van de kippen en de ganzen naar buiten geschopt te hebben natuurlijk weer naar de schapen, die blij waren dat ik der weer was. Want dsn krijgen ze weer eten! En wat eten ze toch veel nu.. Sommige zien er op dit moment ook best lief uit, omdat de eerder geschoren lammeren hun wol weer langzaam beginnen terug te krijgen en dat ziet der best wel schattig uit. Na het voeren weer naar binnen en wat gedronken en weer verzonken in mijn boek. Want daar ben ik de laatste dagen nogal goed in.

's Middags at ik weer wat en na 4,5 boterham had ik nog honger. Maar ik besloot maar te stoppen want nog meer eten is een beetje te veel van het goede. Rond half 2 ben ik weer met Oji naar beneden gelopen om de post te halen en daarna weer wat foto's te maken samen met haar, gewoon omdat het (nu nog) kan. Ook haalde ik nog even de eieren op die ik schoonmaakte en daarna verzonk ik weer in mijn boek. Omdat ik zo diep verzonken was en op het moment dat ik wilde gaan voeren zo spanned was ging ik pas tegen kwart voor 6 naar de stal waar een stel ogen me weer gretig aan kijken. Of laten we zeggen heel veel ogen, want tjah de damens (en vijf heren) hadden weer honger. Toen ik klaar was met voeren ging ik weer terug en Kjersti was ondertussen ook thuis gekomen. Ik douchte en daarna aten we samen. Ook keken we nog een stukje Jeff Dunham maar toen kwam Bengt met twee van zijn cliente en was het gedaan met het gelach. Al waren we pas 15 min bezig met kijken, Terwijl hun aan het babbelen waren las ik weer verder, want dat noors versta ik toch niet.

En nu zit ik weer op de bank dit verhaaltje aan het schrijven terwijl Kjersti al naar bed is en ik ga denk ik ook maar zometeen. Morgen is mijn laatste echte dag en ik moet nu echt gaan inpakken wat ik vandaag een beetje vertikt heb. Ik zal het boek uitlezen en mezelf tegenhouden niet met het deerde boek te beginnen want ik moet nogal wat tijd met mezelf door brengen donderdag en wat is der nou leuker om te lezen in die tijd (:!

Later schatje(s)!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

kitty

hei het is bedtijd hier en daar enne gooi alles maar uit je koffer neem je vriend oji maar mee naar hier.
trusten kitty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active