Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een rustig dagje en een wandeling

Hei there!

Weer een dagje te laat, ik weet het... Maar ik heb gisteren avond heerlijk de nieuwe dvd van Jeff Dunham zitten kijken en toen ik klaar was, was het al weer 11 uur ofzo. Dus besloot ik maar om vandaag het verhaaltje van gisteren te schijven. Ook omdat er niet heel veel boeiends was gebeurd.

Zoals gewoonlijk stond ik om kwart over 8 op at wat in de keuken en ga dan naar buiten toe. Eerst de ganzen naar buiten laten en daarna de kippen voeren. Die ook al weer een stuk of 10 eieren hadden gelegt, ze hebben steeds meer in de vroege ochtend. Daarna natuurlijk weer naar de lammeren en schapen die ik ook blij maakte met hun ontbijt en daarna weer lekker naar binnen. Het voeren was wel weer lekker zwaar, want het kuil valt allemaal uit elkaar enzo. Maar goed daar moet ik maar mee leven he xD. De rest van de tijd dat ik niks hoefde te doen babbelde ik weer gezellig met Suus en deed wat andere dingen op het net.

's Middags ging ik samen met Bengt en Oji langs alle hekken van het land rond de boederij, hij wilde ze namelijk allemaal open zetten. Aangezien dit niet meer kan als er heel veel sneeuw ligt. Dus dat was wel lekker even een kleine wandeling want ik begon mij op dat moment een beetje te vervelen hihi! Weer terug binnen wat gehaakt enzovoort en aan het einde van de middag rond kwart voor 5 ben ik weer gaan voeren. Wat dit keer nog zwarder was want het nieuwe kuil was ontzettend nat waardoor het niet makkelijk werken er mee is. Daarna even snel gedoucht en gegeten en toen later op de avond dus Jeff gekeken!

Ook is het vandaag precies nog een week tot dat ik weer naar huis ga! Het is echt een heel raar idee dat ik volgende week gewoon weer in Nederland zit zonder sneeuw. Maar stiekem heb ik er ook wel weer een beetje zin in hoor! Best wel raar eigenlijk, eerst wilde ik helemaal niet naar huis maar hoe dichterbij de 15de van november komt hoe meer zin ik krijg om naar huis te gaan!

Liefs,
Laura

PS. Ik heb dit keer dus drie dagen weekend. Dus waarschijnlijk komt het volgende verhaaltje pas op zondag! Of er moet natuurlijk eerder iets gebeuren...

Reacties

Reacties

Mamsje

Fijn dat je bijna weer naar huis komt. Kunnen we lekker samen shoppen ha ha. Wel jammer ook om daar weg te gaan, je hebt het daar super naar je zin. Misschien kun je regelen dat je weer een keer terugkomt.

Sas / iliveformydreams.com

De tijd gaat snel!

kitty

Dat je de dieren voert oké maar waar blijft ons leesvoer je bent ons toch niet aan het verwaarlozen toch????
Straks moeten we al zonder maar nu nog niet hoor....
moet echt afkikken van je verhalen dus HAVE MERCY en tik iets op dat ding......
groetjes en tot snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active