Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

De laatste paar dagen in het prachtige Noorwegen

Hei!

*kijkt voorzichtig om een hoekje* Kennen jullie mij nog? Ik weet dat ik gezegt had dat ik zondag weer zou schrijven maar ik wordt op dit moment een beetje opgeslokt door de vijftig tinten grijs boeken. En ze zijn nogal verslavend.. Vandaar dat ik weer niks geschreven heb! Ik schaam mij wel een beetje hoor, want ik lees zo veel sinds zondag middag dat ik de rest allemaal maar een beetje vergeet. Maar goed, nu maar eens een berichtje over het weekend en gisteren. En vanavond als ik het niet weer vergeet nog eentje voor vandaag!

WEEKEND
Het weekend begon dus voor mij op vrijdag en ik sliep heerlijk ut. Net zoals de andere dagen. Veel heb ik eigenlijk niet gedaan. Lekker rustig aan gedaan en ik heb mijn halloween muts eindelijk afgehaakt en dus begonnen met de vijft tinten serie. Ook kwam hun oudste zoon vrijdag avond thuis en bleef hier tot zondag. En het ging weer precies zoals de vorige keer, het meeste ging in het Noors. Agh ik was het wel gewend met Anna dus ja. Kjersti wilde nog wel met mij gaan skieen maar omdat het warmer werdt en geen genoeg sneeuw lag zijn we dus niet gegaan,. Aan de ene kant wel jammar maar aan de andere kant ook niet. Want ik en skieen is niet zo'n goede combinatie haha!

MAANDAG
Ik had wel even moeite met het vroege opstaan vandaag. Want ja na 3 dagen uitslapen en dan weer om 8 uur er uit is toch wel wat lastiger. Maar goed uiteindelijk stapte ik 15 minuten later uit bed kleedde mij aan en at wat beneden. Bengt ging naar zijn werk en Kjersti was gisteren al weer vertrokken, dus ik had de boerderij weer voor mezelf. Ik voerde zoals gewoonlijk en verlangde toen ik bij de schapen bezig was stiekem naar het weekend. Maar goed het zijn de laatste paar keren dat ik het doe dus ik moet der maar een beetje van genieten.

's middags wandelde ik met Oji naar beneden wat op sommige stukken nogal een gevaar voor mijn eigen leven is, omdat er ijs ligt. Ja de sneeuw is veranderd in ijs heel leuk. Maar ik overleefde het en toen ik beneden bijna aankwam sjeesde Oji er opeens vandoor achter een kat aan. Ik schrok wel even maar riep toen al heel snel een beetje boos Oji en gelukkig kwam ze meteen terug gerent. Toch fijn zo'n hond die naar der naam luisterd hihi! Eenmaal weer terug boven haalde ik de eieren op en maakte ze schoomn en verdween de rest van de middag weer in mijn boek.

Rond een uurtje of 5 wandelde ik weer richting de stal en toen gebeurde het hoor. De meeste keren kan ik mij nog steeds recht houden wanneer ik drijg uit te glijden maar dat was dit keer niet het geval. En het moment dat ik op de grond lag had ik meteen Oji boven op me. Ik denk dat ze wilde spelen haha! Of gewoon aandacht zoals altijd, maar het was best wel een grappig moment. Ik voerde de schapen en toen ik terug kwam was Kjersti's moeder ondertussen ook gekomen want die bleef slapen vannacht. Ik douchte en maakte twee gekookt eieren die ik als avond eten at en dat was de dag wel weer zo'n beetje.

Bengt kwam ook nog even langs om een nieuwe baal kuil naar binnen te rijden want de schapen eten echt een hoop nu ze hun jas kwijt zijn. Ook bracht hij nog eten voor vanavond wat toch best wel lief is! Alleen moet ik nog even afwachten of Kjersti nou wel of niet mee eet want ze komt vanavond weer thuis.. Maar goed we bellen vanmiddag nog even dus meteen maar even vragen..

En dat was het verslagje voor nu wel weer! Ik zal proberen niet meer te veel in mijn boek op te gaan en vanavond wat te schrijven.. En anders moeten jullie me maar aan het schrijven zetten ofzo hihi!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Jij en skiën is inderdaad geen goede combi, jij en lezen echter wel. Leuk hoor. En wat kan jou het schelen dat je steeds aan het lezen bent, je moet maar zo denken, je hebt er nu mooi de tijd voor.

kitty

Hei Laura

Eerst schrijf je dagen niks en dan ligt de reis-site eruit pfffffffff hoe overleef ik dit... eindelijk nu kan ik nu je verhaal weer lezen.
nog effies en je bent weer thuis geniet er nog even van snuif alles op in al je poriën en in je harde schijf.

Enne je bent een stoer wijf.......
groetjes Kitty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active