Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Rustig dagje, Lillehammer, gratis shoppen en tweede hands winkels

Hei!

Zo vandaag was me weer een dagje wel, Gelukkig wel heel rustig maar ik had vannacht volgens mij heel diep geslapen dus toen ik wakker werd en op stond voelde het also ik nog steeds sliep. Ook had ik half hoofdpijn wat nog erger werdt door de gillende schapen tijdens het voeren.. Volgens mij hadden zo honger hihi!

Maar goed zoals gewoonlijk stond ik op vanmorgen en ontbeet ik eerst maar even wat. Aangezien ik nu wat meer voer eet ik maar van te voren. Dus na het eten naar de kippen en de ganzen en daarna weer naar de stal toe. Ik wilde eerst ook nog wat dingen opruimen van gisteren maar goed ik voelde mij niet helemaal geweldig dus heb ik dat maar niet gedaan. Eenmaal weer binnen wat gedronken en uiteindelijk omgekleed. Want we gingen toch niks doen vandaag,

Rond een uurtje of 12 zijn we richting Lillehammer gegaan. Ik had namelijk wol nodig voor mijn haak project en we moesten ook nog boodschappen doen. Ook gingen we nog naar twee tweede hands winkels wat echt heel leuk was! In de eerste winkel vond ik een broek en volgens Bengt zat die helemaal perfect haha! Dus ik dacht die neem ik mee! Maar omdat der een wat oudere vrouw achter de toonbank stond vroeg ik aan Bengt of die hem wilde betalen of mij helpen. Uiteindelijk heb ik hem dus van hem gehad haha! Daarna zijn we nog naar een andere tweede hands winkel gegaan maar die was niet zo leuk. Waren meer spullen en helemaal geen kleding. Toen we daar klaar waren gingen we naar het winkelcentrum van Lillehammer waar we eerst naar de Nille gingen om wol te halen. En toen ik wilde betalen wilde Bengt het weer betalen, hij ging mij sponseren ofzo haha! Nou okey prima als je dat graag wilt... Daarna gingen we nog opzoek naar een koffer band aangezien mijn rits dus half kapot ging en misschien raad jeh et al, Bengt ging vrolijk door met mij sponseren haha! Daarna zijn we boodschappen gaan doen en ergens wat eten en wat drinken. Uiteindelijk heb ik nog een rondje gelopen door het winkelcentrum terwijl Bengt zijn krant las. Ook paste ik nog wat dingen maar het was het allemaal niet.

Rond kwart over 4 gingen we weer terug en eenmaal weer terug op de boerderij even wat gedronken en verder gehaakt. Daarna natuurlijk weer voeren en iedereen was weer lekker aan het bleren.. *zucht* Daarna weer verder gewerkt aan mijn projectje en ondertussen gegeten. Maar mijn haak project is nu wel af! En ik zal morgen ofzo even een foto maken want dat ben ik vergeten te doen hihi!

Nog twee dagen werken en dan weeeekendddd!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

kitty

Hei Laura

Net thuis hé zo winkelen ?
Hoe doe je dat heb je al je charmes in de strijd gegooid straks gaat Bengt het alsnog van je verdiende inkomsten het eraf halen haha(grapje)

Mamsje

Ha ha goed verhaal. Ja het is in Noorwegen net als thuis.
Ik ben erg nieuwsgierig naar je haakwerk, hoe het geworden is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active