Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een lekker rustig dagje en de laatste dingen aan het hek

Hei!

Toen ik vannacht in mijn bedje lag bedacht ik opeens dat ik gisteren helemaal geen verhaal had geschreven! OEPS! Ik heb er geen excuus voor deze keer maar gewoon totaal vergeten. En aangezien ik nu toch op dit moment een paar uur alleen ben dacht ik, ik schrijf alvast over donderdag, zodat ik vanavond niet twee keer hoef te schrijven!

Vanmorgen na het opstaan ben ik eerst de dieren gaan voeren. De afgelopen dagen heb ik dit steeds gedaan en stiekem is het best wel een beetje fijn. Snel in een half uurtje tot 40 min iedereen voeren en daarna omkleden en lekker ontbijten. Dus dat deed ik vanmorgen ook weer. Na het voeren ontbeet ik en heb ik eigenlijk een tijdje niks gedaan. Beetje geklooied op mijn laptop enzo. Want Bengt ging namelijk weg om bij de ouders van Kjersti de weg schoon te maken, dus ik had lekker vrij.

Rond een uurtje of half 1 kwam hij weer terug en hebben we de schapen het oude kuil van de lammeren gegeven omdat ze toch als het goed is morgen naar binnen gaan en dan hebben ze toch nog iets te eten. Want een hele nieuwe baal zou te veel zijn. Daarna een nieuwe baal in de stal gezet en daarna heb ik mij omgekleed. Want we gingen nog wat laatste dingen bij het hek afmaken, die nu als het goed is helemaal klaar is! Wel komt er misschien nog een plank naast de muur en nog aan de binnenkant van het hek, maar dat moest ik eerst maar met Kjersti bespreken.

Aan het einde van de middag voerde ik de lammeren nog een keer en haalde de gazen naar binnen die denk ik niet zo blij met mij waren. Want het was al aardig donker geworden toen ik ze binnen haalde hihi!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Misschien toch te rustig zodat je vergeet te schrijven. Wel lekker he zo een dagje.

Suus

Lekker zeg zo'n dagje rustig aan doen!

Maar je moet ons, de trouwe lezers, niet vergeten hoor :P.
Wel een goeie instelling dat je het gelijk wel inhaalt, hahaha *grinn*

Grapje hè!

Is het buitenseizoen echt over vanaf vandaag voor de schaapjes?

kitty

Lekker 3 dagen vrij ga je nog op pad? naar een andere stad. Lekker doen joh.......Genieten opslaan en nooit meer vergeten ......op jouw harde schijf.
liefs kitty....

kitty

Leuke foto's wat zulen de schapen het koud krijgen zonder wol p.s. neem je wat wol mee je ziet na verwerking (wassen en spinen)wat je ermee kan gaan doen breien, haken en wie weet wat nog meer.
groetjes kitty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active