Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Verder werken aan het hek

Hei!

Brrr wat is het toch koud zeg! Maar goed ik probeer maar niet te klagen en draag lekker een legging onder mijn broek zodat ik toch een extra beetje warmte heb...

Vanmorgen begon ik weer met de ganzen en de kippen. Alleen toen ik het hok van de gazen open deed wouden ze er niet uit. Nou okey prima dan ga ik wel eerst de kippen doen. Dus toen ik weer uit het kippenhok kwam zag ik dat er een aantal uit waren gekomen en wilde ik ze een beetje 'opjagen' zodat ze naar het weiland gingen. Alleen inplaats van die kant op te lopen gingen ze het hok weer in.. Okey geweldig dacht ik. Terwijl ik de deur van hun hok open liet staan ben ik maar naar de lammeren gegaan en heb ik hun eerst gevoerd en zou wel zien of ze er uit waren als ik klaar was. En dit waren ze ook. Dus dit keer liep ik voorzichtig naar ze toe en uiteindelijk liepen ze dan uiteindelijk toch naar het weiland en kon ik het hek achter hun sluiten. Daarna heb ik nog een aantal foto's van de sneeuw gemaakt en probeerde ik een sneeuwpop te maken. Maar de sneeuw was te zacht en wilde niet aan elkaar 'plakken' dus ik gaf het al weer snel op en kledde me maar weer om.

Om kwart voor 12 ben ik samen met Bengt de moeders buiten een nieuwe baal kuil gaan brengen. Gelukkig waren ze allemaal aan de andere kant van het hek waar ze naar de rest van het land kunnen gaan dus ik kon het sluiten zodat we rustig de baal konden plaatsen. Hierna zijn we verder gegaan met de muur die we maakte voor de nieuwe stal en deze is nu bijna helemaal af! Hierna is Bengt sneeuw gaan schuiven met de tractor en ik haalde de post met Oji op zodat ze ook een beetje beweging had en ze was maar vrolijk aan het rond springen. Een heel erg leuk gezicht. Eenmaal terug een beetje gelezen en na het avondeten ben ik de lammeren nog een keer gaan voeren.

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Je Lover (L)

was een saai dagje
en je moet echt die beesten gewoon eens uit de stal jagen
dat ze mooi bang voor je worden :P
vliegen die beesten trouwens nooit weg als ze buiten zijn, ganzen vliegen toch lijkt me

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active