Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een heel pak sneeuw!

Hei!

Toen ik gisteren terug kwam uit Oslo vertelde Kjersti al dat het zou gaan sneeuwen vanavond. Leuk! Dacht ik natuurlijk weer meteen maar toen ik vanmorgen mijn gordijnen open deed schrok ik toch wel een beetje, want het was niet het beetje sneeuw wat we de vorige keren gehad hadden maar meteen een heel pak! Ik denk dat het wel tussen de 10 - 15 cm sneeuw is gevallen!

Zoals gewoonlijk ontbeten we samen om 8 uur en rond half 9 ging ik naar buiten om iedereen te voeren enzovoort. En toen ik buiten liep had ik lol met mezelf omdat ik steeds in de sneeuw weg zakte en Oji ook vrolijk heen en weer rende en op en neer sprong enzovoort. Als eerste de gazen weer naar buiten en daarna de kippen gevoerd die vandaag binnen bleven. Daarna weer door naar de lammeren en hun hun ontbijt gegeven. Ook was Kjersti ondertussen gekomen en toen ik klaar was met voeren gingen we beginnen aan het eerste gek van de nieuwe stal. Waar we dus vorige week de vloer hadden gelegt. Ze hebben namelijk van het weekend al de palen gemaakt maar nu moet het hek dus nog gemaakt worden wat deze week af moet zijn. De schapen komen namelijk naar binnen en worden nog geschoren voordat ik weg ga.

Rond half 12 waren we er wel even klaar mee en gingen we naar de supermarkt toe omdat er wat spullen gekocht moesten worden. En toen hield opeens de witte auto er mee op! Toen we dus terug wilde rijden.. Geweldig! Ik wordt een beetje bang voor die auto geloof ik.. Gelukkig was er een man die wel wilde helpen en trok Kjersti met de auto voor en al snel ging de auto weer rijden gelukkig! Want terug lopen was nu wel heel erg ver.. Eenmaal weer terug hebben we geluncht en in de middag hebben we nog even naar mijn planning voor de komende dagen hier nog gekeken, hielp ik met de winter gordijnen ophangen en hebben we Elk vlees verpakt. Want Kjersti had gisteren avond geen genoeg zilver folie meer en dat hebben we dus vandaag gekocht. Daarna hebben we de mannen binne gehaald want die waren niet meer zo happy buiten. Toen we namelijk vanmorgen een baal kuil haalde uit die wei wilde ze al duidelijk graag naar binnen te! Want ze kwamen naar het hek toe enzovoort. Toen hun binnen waren de twee bellen af gedaan en toen had ik verloopig weer even vrij.

Rond vijf uur aten we lasagne met Elk vlees, wat best wel lekker was al zeg ik het zelf! Het proeft idegeval niet heel vies wel een beetje apart maar niet vies! Daarna ben ik nog even snel de mannen en de lammeren gaan voeren en daarna was ik heerlijk klaar! Morgen weer een nieuwe dag.

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Je Lover (L)

het was dus weer een standaard dagje in het hoge noor(de)wegen
misschien vonden de mannen je wel leuk dat ze zo allemaal naar je toe kwamen
heb je daar wel eens over nagedacht
en hoezo ben je bang voor de witte auto
wat heeft ie je aangedaan xP

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active