Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Oslo dag nummer twee!

Hei!

En na dag nummer één komt natuurlijk dag nummer twee! En ook hier ging de klok een uurtje achteruit dus ik had lekker een uurtje langer in Oslo! Of gewoon een uurtje langer slaap natuurlijk. Het is maar hoe je het bekijkt.

's morgens werd ik volgens mij rond een uurtje of half 8 wakker n probeerde ik nog wat te slapen want uiteindelijk niet lukte. Alleen wist ik niet of mijn telefoon en ipod nou vanzelf de tijd had verzet of niet. Dus probeerde ik er via google achter te komen hoe laat het nou precies was, wat niet echt lukte. Maar uiteindelijk kwam de tijd op de tv voorbij dus wist ik het ook meteen! Ik heb verder tot een uurtje half 10 in bed gelegen want ik wilde er echt niet uit komen, hij lag zo heerlijk! Uiteindelijk toch maar aangekleed en naar beneden gegaan voor het ontbijt. Wat helaas niet zo heel uitgebreid was. Maar uiteindelijk at ik toch drie stukken brood en 7 stukken watermeloen. Kijk dat was nou weer wel lekker! Eenmaal terug op mijn kamer tot half 12 tv gekeken en mijn spullen gepakte enzo en toen ben ik naar beneden gegaan en heb ik uit gecheckt.

Als eerste ben ik opzoek gegaan of er toevallig nog een souvenier winkel open was want ik had nog twee dingen nodig, en die was gelukkig open dus na even getwijfeld te hebben kocht ik uiteindelijk toch nog wat. Daarna ging ik op weg naar de Opera die ik ook snel had gevonden en liep ik op het dak en maakte ik foto's van meeuwen. Ook gebruikte ik nog de rand van het dak en een prullenbak om een foto van mezelf te maken. Tjah je moet toch een beetje creatief zijn he als je alleen bent! Ook liep ik nog even naar binnen en kocht ik een ansichtkaart van de opera voor mijn verzameling. Al kwam ik er terug thuis achter dat ik dus ook al een andere opera ansichtkaart had gekocht.. (oeps) Daarna ben ik opzoek gegaan naar The National Museum want daar wilde ik in de middag ook nog even heen. Eerst kon ik hem niet vinden maar uiteindelijk lukte het toch wel! Alleen had ik geen tijd om al naar binnen te gaan want ik zou namelijk om 2 uur wat gaan drinken samen met nederlandse bloggster Natalina die samen met der vriend in Oslo woont. Alleen was ik een beetje te vroeg dus zat ik nog 20 min in het station om warm te blijven.. En om kwart voor 2 ging ik naar de plek waar we afgesproken hadden en het wachten begon..

Opeens dacht ik haar te zien maar ik wist het eerst niet zeker tot dat ze vroeg of ik Nederlands praatte en natuurlijk doe ik dat! Na eenawkward moment van hoeveel zoenen we nou moesten geven gingen we dan uiteindelijk opweg naar een soort thee huis. Alleen toen we daar aan gekomen waren was deze dus geslotenen liepen we verder. Uiteindelijk streken we neer bij Wayne's Coffee wat je kan vergelijk met de Starbucks. Waar we beide wat te drinken besteeld en wat te eten. Want ik had trek en Natalina had nog niet gegeten! (FOEI!) We hebben echt heerlijk zitten babbelen en heel veel gelachen en ik heb het echt naar mijn zin gehad! Ook was het best wel weer fijn om weer lekker Nederlands te praten na al dat Engels en Noors gehoord te hebben. Rond half 4(!) verlieten we de Wayne's en liep Natalina nog even mee naar het musuem wat ik wilde bezoeken, we maakte nog een foto en namen afscheid met de afspraak dat als ze volgende keer weer in Nederland is we weer wat gaan drinken. En daar heb ik nu al zin in hihi!

Uiteindelijk liep ik een rondje door het museum maar was snel al weer buiten. Want ik was moe en wilde eigenlijk wel weer terug naar de boerderij. Om 7 minuten over half 5 had ik de trein en om half 7 was ik weer terug in Moelv waar Kjersti mij al op stond te wachten. En eenmaal terug nog wat brood gegeten en gebabbelt over wat ik gedaan had enzo.

Ik heb echt twee heerlijke dagen in Oslo gehad en wil zeker nog wel een keertje terug! Want er is natuurlijk nog veel meer te zien en het is gewoon leuk om er rond te lopen enzovoort! Maar ik was stiekem ook wel weer een beetje blij terug te zijn op de boederij, weer lekker bij de dieren!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Je Lover (L)

Of een half langer voor allebei, slaap en oslo
Moeten we of jij (is wat jij wilt) daar maar eens op vakantie gaan he, kun jij of wij nog eens drinken met dat meisje
en natuurlijk terug naar Kjersti en de dieren terug gaan :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active