Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een fijn moment, heel erg koud en een beetje sneeuw!

Hei!

Toen ik vanmorgen mijn gordijn open deed slaakte ik een klein gilletje, het had namelijk weer gesneeuwt! Oke het was wel niet super veel maar toch een inimie beetje! En daar was ik blij mee, net zoals met dit prachtige uitzicht vanmorgen (KLIK). Eenmaal aangekled en beneden voor het ontbijt keek ik even heel verbaasd. De deur die ik gisteren open had laten staan zat opeens dicht en er lagen kranten op tafel. Even vroeg ik mij af wie er was geweest maar toen bedacht ik mij dat dat wel eens de moeder van Kjersti kon zijn geweest. Die kom namelijk wel eens 's morgens vroeg langs. En toen ik geen eieren meer in het washok zag liggen waren mijn vermoedes bevestiged. Ze neemt ze namelijk ook wel eens mee om ze te verkopen. Ook nam ik Oji mee de keuken in omdat ik anders zo alleen was. (En Puss was er trouwens ook hihi)

Na het eten gingen we naar buiten (ik en Oji) en zoals gewoonlijk weer de kippen voeren en de ganzen naar buiten laten. Daarna even naar de rammen gelopen om het ijs op hun water te door breken zodat ze ook kunnen drinken. En toen natuurlijk door naar de lammeren! Die ook weer blij waren mij te zien. Het kuil voeren waarvan ik dacht nog genoeg te hebben maar dat was dus niet zo. Dus haalde ik maar even een hooibaal naar beneden en voerde hier nog een beetje van. Ook heb ik nog een beetje door de stal staan dansen omdat er een leuk nummer op de radio was hihi! Al snel was ik weer klaar en ging ik samen met Oji even kijken bij de schapen die nog in de wei lopen, alleen was er niemand te zien. Wel liep ik nog even naar de rand van de heuvel omdat ik graag wat foto's wilde maken. En dat moment was echt geweldig. De mist, Oji die vrolijk rolde en rond huppelde, het beetje sneeuw en toen ging het ook opeens een beetje sneeuwen. Ik voelde mij op dat moment echt zo gelukkig en zelfs een beetje verdrietig dat ik deze plek over 21 dagen al weer ga verlaten.. Maar goed ik heb een tijd staan kijken hoe de mist voorbij dreef, veel foto's gemaakt (die vanmiddag al online kwamen) en nog twee filmpjes. Van de mist en van een rollende Oji die ik zometeen meteen online hier zet!

Weer terug binnen kleedde ik mij weer om en keek weer Charmed en kletste daarna gezellig met Suus via Msn. Rond half 1 lunchte ik en daarna weer opweg naar de brievenbus, samen met Oji natuurlijk. Het terug naar boven lopen gaat ook steeds beter, ik stop minder vaak en loop het ook wat sneller. Toen ik weer terug was heb ik even op Bengt gewacht want die kwam nog even een baal kuil naar binnen rijden bij de lammeren en er ging eentje naar de schapen in de wei. Dus hem hem ik even geholpen en daarna was hij al weer weg. Terug binnen weer lekker tv gekeken en een beetje gelezen.

En natuurlijk aan het einde van de middag weer de lammeren gevoerd en de ganzen en kippen naar binnen gehaald. Ook kwam er nog een man langs die eieren kwam kopen. Kjersti had tegen hem gezegt dat er minsts 5 pakken moesten zijn maar ik had er uiteindelijk dus maar 1 vanwegen de komst van haar moeder deze morgen. Dus nam hij er eentje mee en betaald de volgende keer. Omdat hij het niet kleiner had en ik amper wisselgeld in het wisselpotje.

Morgen nog 1 dagje werken tot dat het weekend is en ik lekker mijn bezoekje aan Oslo ga brengen! Dus morgen gaat ook een beetje bestaan uit mijn rugzak inpakken en kijken wat ik allemaal wil gaan doen in Oslo! Oh en natuurlijk de trein checken!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Nina

Klinkt allemaal erg leuk meis! Wees vooral blij en trots dat je dit doet en hebt gedaan en geniet er vooral nog van de komende 21 dagen! En leuke dingen doen in Oslo!

Liefs,

kitty

Hei Laura

Ik kan me voorstellen dat je emoties kreeg van dat schitterende moment maar nu je dat land ontdekt hebt misschien toch vaker er naar toegaan ook als je werkt kan je dat doen dan neem je onbetaald verlof en gaat dan weer genieten.......................
ook wij hier in Holland tellen af maar we gaan zeker je fantastische verhalen en foto's missen.
Liefs
Kitty

Jou Sexy ^^

Jij kent charmed denk ik wel uit je hoofd als je terug bent he xD
je kijkt het daar zo veel
en dat is wel het pluspunt he als je zoveel alleen gelaten wordt, je hebt tijd om dat soort dingen te doen :P
hoop dat je ondanks alle leuke dingen daar toch nog wel terug komt ^^

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active