Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een eigen vuurtje stoken

Hei!

Op dit moment zit ik gespannen in de stoel in de woonkamer omdat ik zojuist mijn eigen vuurtje heb gestookt in de hout kachel. Ik ben nog steeds bang dat der wat fout gaat en dat is ook half gebeurd. Er zit namelijk een ruimte tussen de ruit en de plek waar het hout ligt. In die ruimte mag dus geen vuur komen, en nu ligt daat dus een stuk hout in. Maar open maken durf ik ook niet want dadelijk ligt dat stuk uit in de woonkamer.. En dan heb ik al helemaal een probleem... Maar het word nu wel lekker warm hier hihi!

Vanmorgen kwam ik om 8 uur weer beneden voor het ontbijt en toen we klaar waren zijn we dit keer samen naar buiten gegaan. Ik deed de kippen en Kjersti deed de ganzen. Toen we hier mee klaar waren gingen we naar de lammeren die we eerst het kuilgras voerde en daarna verder gingen met de vloer! Ik ben alleen vergeten om een foto van het gat te maken, dus die heb ik helaas niet. Maar morgen zal ik er eentje van de vloer maken! Die er nu nog mooi uit ziet hihi! Eenmaal daar mee klaar was het al weer rond half 10 en was ik weer klaar voor vandaag. Aangezien Kjersti weer weg ging. Dus bracht ik mijn dag weer door voor de tv met mijn laptop en kleetste ik gezellig via msn met twee vriendinnetjes! Oh en ik liep natuurlijk weer naar de brievenbus met Oji, zodat ze er ook even uit is!

Aan het einde van de middag voerde ik weer de lammeren die natuurlijk weer blij met mij waren en daarna ben ik gaan koken. Want ik moest namelijk voor mij eigen eten zorgen en ging dus wraps maken! Dit hadden we de avond dat we voor wol gingen shoppen gehaald. Zodat ik het kon maken voor vandaag. En lekker dat het weer was! Al verbrande ik wel mijn gehemelte omdat het nog heet was en ik ongeduldig (A)! Gelukkig is het ook niet de eerste keer dat het gebeurd... Daarna heb ik de ganzen naar binnen gehaald en ben ik weer de woonkamer in gedoken, waar ik na een beetje aanmoedeging van mams kant een eigen vuurtje maakte in de houtkachel dus.

En daarnet kwam ik er ook achter dat ik vergeten was het kippenhok dicht te doen.. Dus zojuist ben ik nog even naar buiten gerent met een zaklamp om het duurtje dicht te doen xD!

Liefs,
Laura

PS> En natuurlijk het bewijs dat ik ook echt een vuurtje maakte!

Reacties

Reacties

Mamsje

Ziet er goed uit dat vuurtje, wat zal jij het lekker warm hebben.

Ron

Welkom bij de club van vuurtjes maken ;-)

Waren alle kippen nog in het hok?

Jou Sexy ^^

dus sochtend ben je bij de kippen geweest en savonds kom je erachter dat je het kippenhok open hebt laten staan...lekker op tijd xD
en zo te zien kan je wel mooi voor pyromaantje spelen :P, wij nemen later wel een kachel xD
en dat van dat eten is ook niet zo slim, volgende keer even wachten :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active