Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Welkom in het land van de mist en een vloer leggen???

Hei!

Toen ik vanmorgen de gordijnen open deed was het weer lekker mistig, net zoals gisteren. Later op de ochtend dacht ik even dat de mist weg ging trekken maar helaas. Het is weer de hele dag mistig gebleven dus ik leef nu eerder in het land van de mist, inplaats van het mooie Noorwegen hihi!

Maar goed zoals gewoonlijk begon ik weer me de kippen en de ganzen en ging daarna door naar de lammeren. Waar ik binnen 20 minuten al mee klaar was. Dus met een half uurtje stond ik al weer binnen en was ik verloopig weer vrij. Aangezien Kjersti weer een meeting had hoefde ik verder niks te doen. Dus ik kleedde mij al snel weer om en belande voor de tv met mijn haak project en op een geven moment weer Charmed! Alleen kan ik helaas nu niet meer verder haken omdat de witte wol op is.. Dus moet ik als nog wachten tot Oslo hihi! Ik dacht gisteren nog misschien moet ik ook wit mee nemen. Maar uiteindelijk deed ik dat dacht niet want ik dacht dat ik wel genoeg had. Dus niet!

Rond kwart over 1 ging ik met Oji naar beneden om de post te halen alleen onderweg kwam ik Kjersti al tegen, en ze had de post al gehaald dus ik kon weer naar boven. Het was de bedoeling dat ik terug zou lopen met Oji. Alleen was ze een beetje confused dus uiteindelijk renden ze achter de auto aan omhoog. Dus ik was alleen... Stomme Oji xD! Eenmaal boven nog even niks gedaan en toen kwam opeens de vloer voor de stal! Dus Kjersti dronk haar koffie op we kleedde ons om en gingen de vloer leggen. We hebben meer dan de helft gedaan en toen waren we beide wel een beetje 'dood'. Dus morgen ochtend doen we de rest en voordat het gat dicht gaat zal ik nog even foto's maken offcourse!

Eenmaal klaar weer naar binnen toe en wat eten. En daarna zijn we naar Kjersti's vader gegaan omdat we moesten helpen om de schapen en paar lammeren naar binnen te halen. De bellen werden af gedaan en toen moesten we weer terug lopen aangezien de auto opeens stuk was. Lekker handig, en mijn benen waren al lekker moe dus dat was erg fijn xP.

En dat was het al weer voor vandaag!

Liefs
Laura

Reacties

Reacties

kitty

IDEE

Leen een slee zet er een paar leenschapen voor en hupsakee fort met de geit(ehhhh schaap) hoef je niet te lopen .
Wat zal je lekkker geslapen hebben na zo'n vermoeiende dag........

Jou Sexy ^^

is dat moeilijk vloer leggen, nooit gedaan en zal het waarschijnlijk ook nooit doen xD
arme jij, mocht je alleen omhoog lopen, de volgende keer dus weer aan de riem :P
en je zal dus best wel been spieren hebben als je terug komt :P van al dat geloop

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active