Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Weekend verslag

Hei!

Zo hebben jullie ook een lekker weekend gehad? Ik idegeval wel! Zoals je wel gemerkt hebt is er niet veel bijzonders gebeurd dus daarom een klein blogje over het weekend.

Zaterdag:
Ik sliep uit tot een uurtje of half 11 en kleedde mij daarna aan om te ontbijten enzovoort. Darna ben ik eigenlijk voor de tv gaan zitten en ben ik er niet meer vanachter vandaan gekomen. Eerst pprobeerd ik pols warmers te maken maar dit lukte niet helemaal dus uiteindelijk haalde ik het uit elkaar en gaf het op. Dus pakte ik mijn laptop er ben en heb ik ondertussen tv gekeken. In de middag heb ik eigenlijk de hele tijd 16 en pragnet gekeken en ondertussen af en toe een beetje gehaalt. En 's avonds ging het eigenlijk weer verder. Met haken en tv kijken en laptoppen! Lekker rustig dus!

Zondag:
Vandaag was ik al eerder wakker, namelijk rond 9 uur al. Maar ik kwam er pas om kwart over 10 uit nadat ik dingen op mijn ipod had gedaan. Dus ging ik weer naar beneden om te ontbijten en ik haakte mijn deken voor verloopig af. Elke kleur zit er nu vier keer om heen en hij is nu zo groot dat ik zeker één of misschien wel twee bolletjes wol nodig heb om de twee rodens met de kleuren te maken. Dus ik weet op dit moment even niet zo goed wat ik moet doen. Toen ik hier mee klaar was heb ik even boven op de laptop gezeten maar verhuisde later weer naar de warme keuken waar ik begon aan een baby vogeltje te haken. Die ik na een paar uur ook af had! Ik zal binnenkort even een foto plaatsen! Ook kwam Kjersti nog vertellen dat ze gebelt was over twee lammeren die rond liepen en die ze dus ging halen. Bleek het er twee van haar te zijn die weg waren gelopen ofzo iets! Helaas is het een man en een vrouw dus de man gaat morgen mee naar de slacht en de andre blijft leven! Omdat ze nu toch wel een beetje speciaal is hihi! Verder ben ik vanavond begonnen met een halloween muts waarvan ik dacht dat ik die in een avondje wel kon maken. Nou niet dus, ik ben nu denk ik op de helft en moet nog de andere helft. En daarna nog een gezicht er op maken! Ah well, het houd je idegeval bezig!

En nu is het weekend helaas al weer voorbij wat betekend dat morgen ochtend vroeg de wekker weer gaat. Dus ik duik zometeen mijn bedje maar in en ga lekker slapen!

Liefs,
Laura

PS. Nog drie weken tot ik naar huis ga!

Reacties

Reacties

Mamsje

Nou dit was zeker wel een lekker rustig maar creatief weekendje.

Jou Sexy ^^

Lekker rustig weekendje :D
Alleen lees ik nooit iets over de psp met spellen die je mee hebt xP
speel je daar ook nog wel eens op xP

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active