Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een geheime aanbidder!

Hei!

Nog één dagje tot het weekend, wat betekend dat morgen voor de laatste keer mijn wekker om half 8 gaat en daarna weer twee dagen mag uitslapen! Temiste zolang Kjersti mij niet nodig heeft van het weekend.. Let's hope so! Gisteren na veel gedoe is het boeken van een hotel in Oslo ook gelukt! Via Arke, meteen betaald en vanmorgen had ik de etickets al meteen binnen. Fijn! Dus volgend weekend kan ik met een gerust hart naar Oslo en ik heb der zin in!

Vanmorgen begon de dag dus weer met het ontbijt om 8 uur en om half 9 gingen we naar buiten. Ik deed de kippen en Kjersti de ganzen omdat ze dit al een aantal dagen niet gedaan had hihi. Daarna naar de lammeren toe om de dame die Kjersti van haar vader heeft gehad naar buiten te brengen. Omdat ze maar een zooitje van der stal maakte en het is natuurlijk fijner voor haar om bij soort genoten te zijn. Alleen was iedereen beneden in het weiland dus stond ze een beetje zielig te mekkeren. Dus liet Kjersti Oji een aantal schapen naar boven halen en toen was de dame ook weer blij! Ze rende er zelfs heen hihi, heel grappig om te zien! Daarna ben ik naar de lammeren gegaan en heb weer de stallen aangehaarkt en gevoerd enzovoort. Toen ik hier mee klaar was moest ik wat hout naar binnen brengen en weer een pan met appels schillen en toen was der geen werk meer. Want dingen die moeten gebeuren zijn op dit moment een beetje onmogelijk. Door dat we wachten op de nieuwe vloer en het hooi. En het hout ophalen kan ook niet want het land is te nat.

Dus kleedde ik mij snel om en instaleerde mijn voor de tv voor Charmed! Want nu wilde ik toch wel weer kijken, en daar heb ik gezeten tot half 3 al hakend en tv kijkend. Ik moest namelijk daarna helpen met het inpakken van een dood lam. Deze is vorigr week geslaagt en hebben ze laten terug komen om zelf op te eten dus. Ik zal er maar niet te veel over vertellen maar ik verloor wel mijn eetenslust en het werdt mij allemaal een beetje te veel. Ik huilde nog net niet hihi. Toch geen prettig gezicht om twee benen en stukken vlees te zien. Blegh! Maar goed daarna schilde ik de laatste appels en voerde de dieren weer en dwong mezelf om toch wat te eten hihi!

Zometeen gaan we naar de verjaardag van de boer van Kjersti waar we ook appels hebben geplukt. Ik wordt mee gesleept dus heb niet zoveel keuze geloof ik hihi! Ik neem idegeval mijn deken mee en dan ga ik daar wel verder haken ofzo. Want er gaat toch alleen maar noors gepraat worden!

Ohja! Vergeteen ik nog bijna mijn titel uit te leggen. Ik kreeg vanmiddag een kaart over de post heen alleen was die gene vergeten haar naam op te schrijven. Maar gelukkig had ik al snel door dat het Nina was die de kaart stuurde omdat ze mij altijd love noemt. Dus dat raadsle was ook snel opgelost! Nogmaals bedankt love <3!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Ha ha die Nina toch! Wel een leuk verhaal en spannend maak je het wel.

Jou Sexy ^^

Hey joh, ik alleen ik ben jou love toch? of niet meer xP
das idd wel een vieze gedachte, dat halve schaap dat daar ligt savonds op je bord ligt, beetje vies....maar misschien met een lekker sausje denk ik wel anders xP

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active