Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Wandelen met Oji, op mezelf zijn en Oslo!

Hei!

Vanmorgen toen ik wakker werd en de gordijnen open deed was de sneeuw helaas helemaal verdwijnen! Ook was het ondertussen gaan regenen en mist kwam ook langzaam al opzetten. Niet echt een ochtend om je vrolijk te voelen..

Om 8 uur ging ik naar beneden terwijl Kjersti net weg ging. Ze had namelijk een meeting in Oslo vandaag en ik kon helaas niet mee. Want er was niemand thuis dus moest ik blijven voor de dieren. En tjah ik ben niet voor niks hier komen werken he (:. Dus om half 9 ging ik naar buiten met Oji en liet de ganzen naar buiten, voerde de kippen en ging toen naar de lammeren. Waar ik viezigheid uit de stal haalde en ze natuurlijk voerde. Toen ik om half 10 buiten kwam was het droog dus ik bedacht mij dat ik meteen maar met Oji ging lopen. Dan maar geen charmed kijken hihi! Dus ik kleedde mij om en ging op weg.

Een uur en 15 min later kwamen we weer terug. Ik besloot namelijk naar het bord te lopen, waar op staat Welkom in Asmarka. Omdat ik daar graag een foto van wilde. Eenmaal weer terug heb ik een beetje gehaakt en ben na de lunch achter mijn laptop gekropen waar ik eigenlijk tot half 5 ben blijven zitten. Al verkocht ik ook nog 4 pakken eiren aan een man die even verbaasd was dat die in het engels moest hihi.

Dus weer een lekker rustig dagje vandaag! Op dit moment probeer ik een hotel te boeken maar bij de site waar ik dat wilde doen heb je een credit card nodig en die heb ik dus niet. En bij Arke zegt die opeens dat de kamer niet meer beschikbaar is. Terwijl die daarvoor de bevestegings pagina niet wilde openen.. En ik heb ook geen mailtje of iets gehad. Dus ik probeer het over 10 minuten nog maar een keer.. En anders ga ik weer op zoek naar iets anders... (Wat een gedoe)

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

kitty

Wat een mooie foto's van die sneeuw.

Je gaat vast nog langer blijven om te wachten om de echte vaste sneeuw te zien.
Je zou een goede promotor zijn om Noorwegen aan te prijzen.
Blijft nog steeds gaaf je verhalen net of we er allemaal bij zijn.
Liefs Kitty

Jou Sexy ^^

Arme jij, en je had vast zo graag mee gewild naar oslo :(
das best een lange loop, was het de foto waard :P
waarom die eieren verkopen, ik had ze gehouden en proberen er een goed eitje van te bakken aangezien dat nog niet helemaal goed ging de vorige keer xP

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active