Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Sneeuw, haken, Lillehammer en een rustige dag

Hei!

Toen ik gisteren avond nog even naar buiten keek zag ik dat het weer flink gesneeuwt had! Dus toen ik vanmorgen mijn gordijnen open deed was alles weer mooi wit! En meer sneeuw dan gisteren dus ik hoopte dat het vandaag wel zou blijven liggen! Helaas is meerendeel al weer weg gesmolten maar ik heb wel een paar mooie foto's kunnen maken!

Vanmorgen begon ik zoals altijd met de kippen en de ganzen. De eerst niet naar buiten wilde de besloot ik om maar gewoon naar de kippen te gaan en dan zouden ze vanzelf weer naar buiten komen. Eenmaal klaar met de kippen waren de ganzen inderdaad naar buiten gekomen en liep ik ze naar het weiland waar ze de dag door brengen. Hierna natuurlijk weer naar de lammeren die weer lekker aan het klagen waren. Ze hadden duidelijk honger en wilde kuil en krachtvoer. HihI! Dus ging ik weer aan de slag en binnen een half uur was ik klaar. Zoals ik gisteren ook vertelde hadden we de banden verwisseld van het witte busje en die hadden we nodig vandaag. Alleen moesten de schroeven nog strakker worden aangedraaid dus dat mocht ik mooi doen xD! Eenmaal daarmee klaar heb ik buiten foto's gemaakt aangezien ik op Kjersit moest wachten. We gingen namelijk een ram weg brengen naar de boeren. De man die hem gekocht heeft was erg druk en het was toch dichtbij, dus gingen we op weg. Met een hard blerende ram. Gelukkig was het dichtbij dus hij was al weer snel tussen andere schapen... Terug op de boerderij zijn we nog even naar de plek gelopen waar we eventueel hout ophalen maar het was onmogelijk daar te komen met de tractor dus dat lieten we maar even voor wat het was.

Weer terug binnen heb ik jhet plafon voor de tweede keer gewit en daarna heb ik Kjersti een beetje geholpen met geld overmaken. Aangezien ik een deel cash heb gehad maar de rest wordt gewoon op mijn rekening gezet. Eerst lukte het niet, maar ik was blijkbaar een letter vergeten bij mijn IBAN en toen deze was bijgevoegd lukte het gelukkig wel!Dus nu is het maar afwachten wanneer ik het op mijn rekening heb!

Na de lunch heb ik een tijd zitten haken terwijl ik wachtte op Kjersti. Ze ging namelijk naar Lillehammer om bij een nieuwe sportschool te kijken en ik ging mee omdat ik nieuw wol nodig had voor mijn deken en ook dingen zoals tandpasta enzovoort. Dus eenmaal in Lillehammer gooide Kjersti mij af en ik ging opjacht naar de wol die ik al snel vond en liep door naar de boekenwinkel waar ik vorige keer een erg leuke notebook had gezien! Ik was blij dat ik hem toen niet mee nam want hij was nu in de aanbieding! Wat betekende dat die nu maar ongeveer 8 euro was! Nou daarvoor kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Ook kochte ik nog een postkaartje om te versturen samen met een stemel. Alleen toen ik hem schreef was ik zo slim om het verkeerde adres in te vullen dus een lieve mevrouw van notabene (soort bruna) lende mij tipex en ik kon het goede adres invullen! Ook kocht ik daar nog een leuke sticker met Norway er op en het hoofd van een Elk. Toen ik klaar was ben ik naar de bieb gegaan waar ik ruim een uur heb gezeten terwijl ik wachten op Kjersti. Ik was sowieso een half uur te vroeg en der waren nog wat problemen. Stiekem dacht ik even dat ze mij vergeten was, maar dat was gelukkig niet zo!

Elkaar weer gevonden gingen we naar de supermarkt waar ik gewoon euro shopper producten tegen kwam! En dat was best wel apart... Natuurlijk moest ik de tandpasta van euro shopper mee nemen, gewoon omdat het leuk is! En tandpasta is tandpasta dus who cares! Ook kocht ik nog shampoo en shower gel in een hele leuk fles! En nog twee haarbanden en nieuwe elkastikjes, omdat deze weer kapot aan het gaan zijn...

En verder heb ik eigenlijk niet veel gedaan! Lekker spagetti gegeten en natuurlijk weer verder gehaakt. Het eerste blauwe wolletje is op dus het is maar goed dat ik van elke kleur er twee gekocht heb.. En misschien nog wel meer koop als ik over twee weken naar Oslo ga! Waarvoor ik vanavond opzoek ga naar een hotel, so wish me luck!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Zal vast wel goed zijn gegaan met het geld. Kun je tenminste nog wat wol bij kopen.

Suus

Super leuk dat je lekker je eigen gang gaat daar ook al is het een vreemd land enzo! Maar lillehammer ken je vast alweer op je duimpje als ik het zo lees!
Ben benieuwd of je een goed hotel gevonden hebt!

Jou Sexy ^^

Koop gek xD
en kun je die deken eigenlijk wel meenemen, ik bedoel, past ie wel in je koffer en is ie niet te zwaar xD
cool dat ze euroshopper hebben, zouden ze dat overal hebben of alleen daar, kan het me in spanje niet herinneren xD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active