Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Sneeuw in Oktober

Hei!

Al weer een uitleg waarom ik geen verhaal gisteren geschreven heb. Maar dat komt omdat ik dacht van dat ik het weekend gewoon in één verhaal schrijf. Wanneer ik niet heel veel bijzonders heb gedaan. Wanneer ik bijvoorbeeld weg zou gaan zou ik dan weer wel schrijven. Maar goed even kijken hoe dit bevalt. Dus hier gaan we!

Zaterdag:
Zoals ik al vertelde moesten we lammeren ophalen bij Kjersti's vader die maandag ook mee naar de slacht gaan. Acht op precies te zijn en dit moesten we in twee keer doen. Omdat ze achter in het busje gingen, want een andere optie om ze te vervoeren was er niet. Dus werden ze uit de weide gehaald zo de stallen in die haar vader heeft. Kjersti haalde de lammeren er uit en ik hiel haar mee ze in de achterbak te krijgen. En ik moet zeggen dat het allemaal prima ging en we waren rond half 12 weer terug, dus mijn weekend kon nu echt beginnen!

's Middags heb ik een hele tijd boven gezeten aangezien ik weer verder gingen kijken naar Once Upon a Time. En dat is eigenlijk het enige wat ik gedaan heb de hele middag hihi! Maar het was fijn dus daar gaat het om! Oh en natuurlijk niet te vergeten, ik ben hier al weer een maand! Wat betekend dat ik vanaf nu stiekem een beetje ga aftellen tot dat ik weer weg mag. Want hoe leuk ik het ook vind, naar huis gaan is ook weer fijn! <3

Zondag:
Vandaag was dan mijn hele vrij dag en sliep ik heerlijk uit tot half 11 in de ochtend. Toen ik de gordijnen open deed slaakte ik wel een klein gilletje want het had inderdaad toch gesneeuwt! Helaas niet heel veel en een uur later was het ook weg, maar het was sneeuw! Na het ontbijt ben ik begonnen aan mijn deken, of tafelkleed. Ik weet nog niet zo goed wat het gaat worden maar dat komt wel goed. Ik weet idegeval wel dat ik meer wol nodig heb. Dit heb ik tot een uurtje over kwart over 3 gedaan en toen moest ik echt even een break nemen van mijzelf. Dus misschien raad je het al, ik keek de serie weer verder. Ondertussen had Kjersit een interview met twee zussen die naar het buitenland voor een jaar willen en het werdt later en het begon weer te sneeuwen! Dus buiten weer foto's gemaakt natuurlijk. Alleen niet van hoe het er nu uit ziet, want het is nog witter dan op de foto's.

Ook haalde ik nog even de gazen en kippen binnen en voerde de lammeren hun kuil. Omdat Kjersti rond 6 uur nog bezig was. Ze was er idegeval blij mee en dat was ook wel weer fijn!

En dat was helaas het weekend al weer, want morgen ochtend gaat de wekker weer vroeg, helaas...!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Michelle

Heel gaaf dat het gewoon sneeuwt! Wel lekker zo'n weekendje vrij, succes met de maandag weer

Jou Sexy ^^

en is het leuke serie om te kijken aangezien je mij vast wel mee laat kijken als je thuis bent xD
en is maar goed dat je al aan het aftellen bent dat je thuis komt ^^ want je moet wel naar huis xP
moet van van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active