Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Wandelen met Oji en appels

Hei!

Zo weer een verlaat verhaaltje vandaag, maar dit keer geef ik de schuld aan Once Upon a Time. Een serie die ik gisteren ben gaan kijken. Eigenlijk moet ik volgende keer gewoon eerst schrijven en dan pas iets gaan kijken.. Want nu ben ik al half vergeten wat ik nou gisteren middag heb gedaan, oeps....

Zoals gewoonlijk begon ik weer met de kippen voeren en de ganzen naar buiten te schoppen. Waarna ik weer naar de lammeren ging om het oude kuil weg te halen, nieuwe te voeren en niet veel later het krachtvoer er achter aan. Ook het water wordt ververst en ik gaf nog wat lammeren die geschoren waren nieuw zaagsel. Omdat ze er één zwart iets van hadden gemaakt hihi! Ook maakte ik nog wat foto's waaronder van de twee gekleurde oormerken. Die ik bij de foto's van Oormerken & rode koppiejs toegevoegd heb. Toen ik klaar was ben ik samen met Oji de kranten gaan halen. Wel ging Oji aan de riem omdat ze andere terug gaat rennen naar huis, en ik moet zeggen dat ze ontzettend lief was! Want ze liep gewoon rustig mee en sprong af en toe wel tegen mij op maar dat doet ze altijd. Dus liep we heerlijk de weg naar beneden en weer omhoog. Terug op de boerderij kreeg ze natuurlijk een koekje, omdat ze zich zo goed gedragen had! Daarna heb ik appels geschild en was ik verloopig even klaar. Aangezien Kjersti niet meer werk voor mij had, dus ben ik in mijn andere nieuwe boek begonnen!

's Middags ben ik samen met Kjersti even bij de moeder schapen gaan kijken, aangezien we ze al een tijd niet gezien hadden. En Kjersti vroeg zich dus af wat er allemaal aan de hand was. Dus liet ze eerst Oji de schapen halen maar die kwam maar met 9 boven dus uiteindelijk moesten we toch naar beneden. Gelukkig was de rest al snel gevonden en stonden ze in het weiland waar we een tijdje geleden een hek hebben gemaakt. Dus allemaal weer naar boven en kijken of iedereen er nog vrolijk uit zag. En dat was gelukkig zo! Daarna hebben we hier en daar nog wat opgeruimt en zijn we de lammeren weer opnieuw gaan voeren. En daarna was ik weer klaar!

's avonds ben ik dus begonnen met Once Upon a Time kijken! Wat gaat over sprookjes figuren die gevangen zitten in de echte wereld maar niet weten wie ze echt zijn. De docht van Snow White en de prins moet ze nu gaan redden dus. De serie is echt ontzettend leuk en ik probeer van iedereen te raden wie ze zijn.. Al lukt dat nog niet van iedereen maar dat komt vast vanzelf wel! Morgen moeten we in de ochtend ook nog lammeren halen bij Kjersti's vader aangezien de slacht opeens belde dat ze maandag dus komen!

Maar dat is weer een zorg voor morgen!
Voor nu een fijn weekend en tot het volgende verhaal weer!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Jou Sexy ^^

dus hond is lief voor mijn schatje
dan is het goed ^^
en wordt je al die gebruikelijke dagelijkse klusjes niet eens een keer zat :P, kijk zou het op een gegeven moment wel best vinden :P
jij ook een fijn weekend ^^

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active