Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

''May the odds be ever in your favor!''

Hei!

Als eerste neem ik jullie natuurlijk even terug naar gisteren. Want we gingen inderdaad naar de film en tot het moment dat ik pas de titel in het engels zag wist ik welke film. We gingen namelijk naar de bachelorette! En ik moet zeggen dat het best een grappig film was! Maar niet eentje waar ik zelf zo heen zou gaan. Ook zag ik bij de voorstukjes de trailer van Breaking Dawn waardoor ik weer bijna op mijn stoel zat te springen...

Maar goed vandaag begon met ontbijt met z'n alle samen rond 10 uur. En eindelijk sliep ik ook uit tot dat mijn wekker ging. Al ben ik wel een paar keer wakker geweest maar okey. En daarna ben ik weer gaan lezen.. hihi! Ik moest namelijk nog maar een paar hoofdstukken en rond het middag uur had ik het boek uitgelezen. Waarna ik natuurlijk meteen door ging naar het 3de boek. Niet dat ik bij het begin begon, want dat had ik natuurlijk al gelezen. Maar ik ging gewoon verder waar ik gebleven was en ook dit boek heb ik uitgelezen! En ik ben blij met het einde <3! En weet nog steeds niet heel goed wat ik er van moet vinden. Maar één ding is wel zeker, wanneer je begint wil je ook weten hoe het afloopt.

En dat is wat ik deed op mijn vrije zondag. Een beetje saai misschien maar goed. Stiekem ben ik ook wel een beetje blij dat ik morgen weer aan het werk mag, al zal ik daar denk ik morgen weer anders over gaan denken. Dus hopelijk hebben we een beetje leuk werk morgen. Idegeval weer knuffelen met de lammeren hihi!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Saskia / iliveformydreams.com

Leuk! Nog veel plezier.

Chris

en weer geen spelletje gedaan he XP
heb ik ze dan voor niks gekocht xD
maar mooi dat het leuke boeken zijn anders zou het een beetje zonde zijn van het noorse geld :P

Michelle

Ik heb de film wel van The Hungergames gezien, weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet denken. Gelukkig vind je de boeken leuk, veel plezier vandaag!

kitty

Hoi Laura

we zijn weer terug uit WARM Portugal brr koud hier in Scheveningen.

Wat was het leuk om toch tijdens onze vakantie op de hoogte te blijven om jou verhalen te kunnen lezen.



En wat goed dat je zoveel leest altijd al je ding geweest maar je verslind ze wel je boeken.

Boekenworm zou eigenlijk je tweede naam moeten zijn.

Ik ga zo weer aan het werk mijn voordeel is dat ik pas 11.30uur begin dus wel kan uitslapen

Geniet er nog maar van dan doen wij dat ook op afstand.

Liefs Kitty

en geef die lieve schapen maar een knuffel van me.

p.s. neem de hond maar mee naar huis. Hebbedingetje voor mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active