Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Lezen, Lezen en nog eens lezen!

Hei there!

Vandaag een kort verslagje omdat er niks spanneds gebeurd is eigenlijk... Wel is dit al weer mijn 3de week in Noorwegen, dus nog vijf te gaan! En vanaf volgende week wordt het stiekem al weer een beetje aftellen tot dat ik naar huis mag hihi!

Vanmorgen was ik al rond een uurtje of 8 wakker maar aangezien ik nou eindelijk eens kon uitslapen probeerde ik wer in slaap te komen. Wat half lukte maar om de 10 minuten werdt ik toch weer wakker. Dus uiteindelijk ging ik er om 9 uur maar uit, extra zachtjes natuurlijk want Anna was gisteren nacht thuis gekomen. Waar ik ook nog wakker van was geworden maar goed dat maakt allemaal verder niks uit. Eenmaal beneden ontbeet ik en ben ik daarna begonnen in het tweede deel van The Hunger Games. En dat is eigenlijk was ik de hele dag gedaan heb. Gelezen.. 's Middags ben ik nog wel even bij de lammeren gaan kijken en 's avond heb ik ze nog gevoerd net zoals de ganzen die ook weer naar binnen mochten.

En dat was eigenlijk mijn dag voor vandaag xD! Een beetje saai als je het vergelijkt met de afgelopen twee weekenden maar goed. Soms heb je een rustig weekend. Anna lijkt mij trouwens best aardig hoor, maar we hebben nog niet zoveel gepraat met elkaar maar dat komt vast wel. Het is allemaal een beetje apart natuurlijk hihi.

Vanavond gaan we volgens mij naar de film maar dat weet ik niet zeker, omdat ik nou niet echt een bevesting gehad heb welke film het werdt en hoelaat enzovoort. Maar ik merk het wel, en anders wordt het weer lekker een avondje achter mijn laptop. Want dat lezen ben ik een beetje zat hihi! (En misschien nog wat haken!)

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Nina

Klinkt allemaal leuk meid! Hopelijk is het een beetje gezellig met die Anna, vast wel :) Geniet lekker van je weekend! en lezen is wel leuk, zeker the Hunger Games. Me loves those books! Maar het kan ook te veel zijn ;)

Love ya!

Chris

Jaaaaaah^^ naar huis jij, met mij knuffelen ^^
heerlijk toch zo'n weekend, alleen doe je niet meer het spel dat je van mij hebt gehad...gemeen XP
en als je wat leuks haakt (ik schrijf het goed) neem je dat dan ook mee, of wordt het op een gegeven moment teveel dus te zwaar xD misschien wat om over na te denken :P

Lynn

Rustig weekendje is ook lekker toch :D je moet jezelf ook wat rust gunnen :) anders kom je knock out terug na je 2 maandjes in noorwegen haha
Lekker even genieten :)
Morgen weer rustig dagje? of dan weer aan de slag?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active