Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een rustige dag & stoeien met de lammeren

Hallo Allemaal!

Nog even snel een kort verhaaltje voor het slapen gaan, want tot nu toe heb ikelke dag een bericht geplaatst en dat wil ik proberen zo te houden. Al zegt mijn lichaam nu: GA SLAPEN!

Vandaag was vooral een rustige dag. Ik mocht uitslapen tot wanneer t ik wilde maar werdt als nog rond 8 uur wakker. Aangezien ik geen zin had om op te staan ben ik blijven liggen en rond 9 uur werdt ik opnieuw wakker, met hoofdpijn. Na even rustig gelegen te hebben ben ik uiteindelijk toch maar opgestaan en wat gaan eten beneden. Vanaf toen begon de rust. Ik hoefde namelijk niks te doen, alleen aan het einde van de middag weer stoeien met lammeren. Aangezien er morgen weer 30 weg gaan voor de slacht. Dus besteedde ik mijn uren met The Hunger Games lezen en tv kijken. Want het lezen wordt je op een geven moment ook zat.

Iets voor half 4 kleede ik mij om en om kwart voor 4 begonnen we met de lammeren binnen halen. Ook kwam Kjersti's vader om 4 uur zodat hij het gewicht van de lammeren kon opschrijven. Alles is prima verlopen ondanks dat ik één keer gevallen ben. Waardoor ik nu een klein schaaf wondje op mijn hand heb en morgenwaarschijnlijk een blauwe knie. Maar na twee keer Kjersti een schaap laten pakken besloot ik er toch weer voor te gaan. Ik zag het als paardrijden: wanneer je valt moet je er ook meteen op, anders ben je de rest van je leven bang. Niet dat ik bang ben voor schapen, maar je begrijpt vast wat ik bedoel. Ook hebben we helaas 244 nog steeds niet gevonden, dus wie weet loopt hij/zij wel bij de moeders rond? Wie zal het zeggen! Na dat we klaar waren heb ik de ganzen naar binnen gehaald en de kippen opgesloten in hun hok. En daarna een heerlijke douch genomen.

Ook had Kjersti's vader nog naar het zieke schaap gekeken enhij denkt dat er iets niet goed is met zijn hersenen. Dus krijgt hij nog één kans morgen en anders moet Kjersti echt gaan beslissen wat ze met hem gaat doen..

En nu duik ik snel mijn bedje in wat ik moet morgen voor 8 uur al helemaal klaar zijn. De wagen voor de slacht kan namelijk tussen 8 en 10 uur komen en ik moet daarbij helpen. Dus morgen gaatmijn wekkerom 7 uur al!

Goodnight!
Liefs, Laura

Reacties

Reacties

Ron

Hey meisje! Je bent goed bezig hoor. Super dat je het zo naar je zin hebt. Je moet de groeten van Stark hebben. Loopt zo nu en dan weer lekker Lelaa te pesten. Maar hou het wel in de gaten. Zal morgen even een foto van Stark maken. Groetjes en slaap lekker!

xxx

Lyanne @Readabook.nl

Wat maak je toch veel mee daar in Noorwegen! Is het vanmorgen nog gelukt met de wagen?

Chris

jij en lezen zat, ben je niet lekker, moet je gaan liggen XP
dus je kan wel op paarden maar niet op schapen rijden, alles kan dan he :P

PS ga eens wat eerder slapen als je moe bent is beter voor je :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active