Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Het laatste berichtje uit Nederland

Hallo Allemaal!

Daar zijn we al weer bij het 15de berichtje aangekomen. En ik kan eindelijk zeggen dat dit toch echt de laatste update vanuit Nederland gaat worden, want overmorgen vlieg ik namelijk al naar Oslo! Pff het wordt nu wel allemaal heel spanned hoor! En de zenuwen komen ook al om de hoek kijken, vooral wanneer ik bedenk dat ik morgen gewoon MORGEN! kan gaan roepen....

Maar goed daarom lees je dit bericht vast niet. Wan zoals ik maandag al vertelde lukte het niet helemaal met inpakken en zou mams dinsdag langs komen om te helpen. Zo gezegt en ze gedaan. Mams kwam langs en ik liet mijn spullen zien, eigenlijk had ik gewoon alles al uit gezocht wat ik nodig heb. Alleen wordt er hier en daar nog een shirt verwisseld. Maar toen kwam het volgende probleem want het paste dus niet allemaal in de koffer/tas die ik had. Zelf niet toen het allemaal extra strok opgerold was enzovoort. Dus al snel werdt de beslissing gemaakt om maar gewoon een nieuwe koffer te gaan kopen...

En zo gingen we woensdag middag op de fiets naar de stad. Om mij op de terug weg zelf te vervloeken dat we niet met de tram gingen.. Maar daar zometeen meer over! Als eerste gingen we naar de V&D aangezien we pas stickers hadden gehad met korting en daar stond er dus ook eentje tussen voor koffers! Als eerste wilde ik de grotere versie kopen van de koffer die ik mee had op vakntie, alleen zat er helaas een scheur in dus gingen we het rondje verder. Al snel hadden we een andere leuke blauwe koffer gevonden en iet veel later ook een paarse. Alleen de paarse was een stuk lichter dan de blauwe en we vragen even advies aan de verkoopster. Die wist ons te vertellen dat de blauwe koffer wel 6 KILO weegt en de paarse 4.7.. Nou dat is zeker wel een heel verschil! Na de beslissing gemaakt te hebben dat de blauwe hem niet zou worden wilde ik toch nog even in een andere winkel kijken naar koffers. Dus daar gingen we weer, stond ik weer te twijfelen bij koffers in de andere winkel. Maar misschien raad je het al, we gingne terug naar de V&D en ik kocht de mooie paarse koffer! Om vervolgens terug naar huis te lopen.. Want fietsen met een grote koffer gaat echt niet! Uiteindelijk kwamen we thuis en was ik natuurlijk super blij met mijn koffer!

En vandaag was het dan zover om mijn koffer in te pakken! (paps haalde hem gisteren avond meteen op bij mams. Aangzien ik naar huis moest fietsen! Dankjewel paps! <3) Natuurlijk paste het allemaal prima en ik heb zelfs nog een hoop ruimte over! Bijna alles zit er in alleen nog mijn borstel, tandenborstel en dat soort dingen moet er nog in. Maar dit komt allemaal zaterdag ochtend wel. Morgen moet ik alleen nog wat laatste dingetjes halen en echt beslissen wat ik mee neem naast mijn kleren en standaard spullen zoals laders, camera enzovoort!

Nou dit was het wel voor nu geloof ik! Als je mijn koffer wilt bewonderen moet je even bij de foto's kijken. En ik zal zeggen tot zaterdag vanuit Noorwegen!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Ja, Ja meissie MORGEN gaat het dan eindelijk gebeuren. Het grote avontuur kan beginnen. De koffer-inpak-aankoop-sessie was hilarisch!! Maar ja hoe kan het ook anders, dat hoort wel een beetje bij je. Het was reuze gezellig om je nog even twee daagjes gezellig bij me te hebben, voor wat quality-time. Want ik ga je natuurlijk wel onwijs missen, maar de multimedia zal er voor zorgen dat we elkaar toch kunnen zien en spreken. Ik ben zo trots op je dat je dit hebt doorgezet. Je angst opzij hebt gezet en je het gewoon gaat doen. TOI TOI TOI
Veel liefs van je Mamsje xxxx

Michelle

Oh wat super spannend en leuk natuurlijk! Ik wens je heel veel plezier en ben al erg benieuwd naar je eerste update!

SophieSweetVintage

Wow! Super dat je morgen al gaat! Ik wens je een heel goede reis toe en een toptijd daar :) Geniet ervan!

Saskia / iliveformydreams.com

Ik wil je heel veel plezier wensen in Noorwegen! Ik lees weer mee hier (ik reageer alleen niet zoveel, schaam schaam)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active