Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Misschien een eigen huisje?

Hallo allemaal!

Vandaag weer een berichtje over alle voorbereidingen die aan de gang zijn voor Noorwegen, want het komt nu wel heel dichtbij! Nog maar 9 dagen en dan gaat mijn avontuur al van start! Het komt nu wel heeeel dichtbij maar het gaat vast helemaal goed komen. (Dat zegt iedereen om mij heen dus dat geloof ik maar).

Afgelopen dinsdag kreeg ik van travelactive ook een mailtje of ik definitief akkoord ga met de werk plek die mij aangeboden is. Ook kreeg ik meteen wat bestanden mee waaronder dus informatie over de boerderij, die Kjersti zelf heeft opgegeven toen ze zich aanmelde bij de Noorse organisatie. Zo staat er bijvoorbeeld in wat voor iemand ze zoeken maar ook of je bijvoorbeeld in het hoofd huis slaapt of niet. Toen ik bij dat stukje kwam moest ik even twee keer lezen, want ik zit dus 40 meter vanaf het main house! Dus ik gok dat ik een soort klein huisje voor mezelf krijg met een eigen badkamer enzovoort. Dat zou wel gaaf zijn! Maar stiekem ook een beetje bang, ik zie nu al een beetje op tegen de eerste nacht al dat echt zo is. Ik ben nogal een kei in het 'zien' van dingen die er helemaal niet zijn haha! Maar wie weet valt het nog mee, het is nog even afwachten.

En dat was het eignelijk voor nu wel even. Aankomende weekend ga ik nog even lekker genieten en na het weekend begin ik toch echt een beetje met inpakken. Maandag staat er al een voor inpak sesie op het programma en ik ga een lijs maken met dingen die er mee moeten.. En verder ben ik nog hard aan het nadenken of ik nog een e-reader koop voordat ik ga, want dat scheelt weer aan boeken in mijn reistas..

Voor nu wens ik iedereen alvast een fijn weekend!

Reacties

Reacties

Mamsje

Je weet het he meissie, laat je niet leiden door angst. Zie het als een uitdaging, nu kun je meteen kijken hoe het is om op jezelf te wonen. Dichtbij komt het nu zeker. En spannend is het natuurlijk ook. Maar vooral ook heel erg gaaf. Dat moet je niet vergeten. Je gaat het toch maar gewoon even doen. Zo’n e-reader zou ik zeker doen. Kun je net zoveel boeken meenemen als je zelf wil en het weegt niets. Kan je weer een extra warme trui meenemen.

Lyanne @readabook.nl

Dat komt vast allemaal goed. Het klinkt in ieder geval zo gaaf! Een eigen huisje in een heel nieuw land: dat klinkt toch geweldig?

Ik heb zelf een iPad als ereader en op reis is dat ideaal! Geen gedoe met al die boeken. Ik zou het dus doen. ;)

Evey

Leuk dat je er heen gaat, ben jaloers! Zou ook zo graag even in een ander land willen zijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active