Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

KLM & Tasmanverzekeringen & Bagage

Hallo lieve lezers!

En daar al weer een nieuw verhaaltje! Zo schrijf ik een tijdje niet en zo schrijf ik er weer eentje na een paar dagen! Maar goed ondertussen is er ook weer wat veranderd! Want ik heb zojuist mijn ticket naar Oslo geboekt! Die maakt dit avontuur helemaal definitief! Want nu ga ik gewoon echt! Helaas was het ticket wel 10 euro duurder geworden, maar goed daar is niks aan te doen. Ja daar is wel wat aan te doen Laura! Je had gewoon meteen moeten boeken toen je besloot om zeker naar Noorwegen te gaan. Na de betaling kreeg ik meteen het mailtje met de e-ticket, en toen was ik toch wel heel even in de stress.Afgelopen week vloog ik namelijk met lief via ark naar Tenerife en toen kregen we bij onze e-tickters een aparte pagina met vliegticket voor de heen en terug weg. Nu was dit niet zo dus daar ging ik in de stress. Meteen rolde ik facebook op met de vraag of dat hele mailtje mijn e-ticket is. En zo'n vijf minuten later kreeg ik al meteen een reactie terug! O how i love social media. Maar goed dat hele mailtje is dus blijkbaar je ticket. Laura is weer gerust gesteld!

Daarna moest natuurlijk nog de verzekering geregeld worden, want tjah ik zit toch twee maanden in het buitenland. Dus daar gingen paps en ik naar de website van tasmanverzekeringen omdat travelactive dit ook aanraad. Alleen is deze verzekering nog niet afgesloten aangezien we een klein menings verschil hadden of ik nou voor werken of vrijwillegers werk pakket moest gaan. Dus gaat er morgen ochtend een mailtje naar travelactive met deze zelfde vraag zodat ik hopelijk morgen dit ook meteen kan afsluiten!

Dan is er nog 1 probleem want de koffer die ik kocht voor de afgelopen vakantie is dus zeker weten te klein. Eerst wilde ik het nog gaan proberen maar volgens mij kan ik toch beter een groter gaan kopen.. Of ga ik dan toch voor een grote backpack? Zo eentje die je altijd bij packpackers ziet, want dit lijkt mij toch misschien handiger dan een koffer. Er kan denk ik veel meer in en het is ook een stuk minder zwaar (de tas) dan een koffer. En al die kleren gaan er in Noorwegen toch weer uit. En dan neem ik daarnaast wel gewoon een rugzak of iets mee, inplaats van dus een 1 dag backpack wat ik eerst van plan was.

Maar goed daar ga ik nog even overnadeken want volgende week ga ik pas op jacht naar een nieuwe koffer of dan een backpack. (Heeft iemand hier trouwens tips over? Of het beter is om een koffer of een backpack te gaan halen?)

Reacties

Reacties

Lynn

Hmmm aan de ene kant vind ik een backpack vervelend omdat je er niet even snel iets uit kan halen (het zit allemaal op elkaar gestapeld), maar aan de andere kant is het wel makkelijker dragen :P
maargoed je hoeft het natuurlijk ook alleen maar op de heen en terugweg te vervoeren xD daarna pak je het direct uit als je daar bent xD

Annika

Voor een daypack is een gewone rugzak ook goed genoeg, zolang ie maar lekker zit! Als je alleen je koffer nodig hebt om daar heen te gaan en later weer terug (niet voor tussentijdse reizen) dan zou ik een koffer nemen. Net wat makkelijker in en uit te pakken.

Lyanne @ Readabook.nl

Eindelijk zijn je tickets geregeld! Nu is het inderdaad lekker definitief! Ik heb niet echt tips over een koffer of backpack. Maar ik denk, zoals Annika hierboven zegt, dat het voor in en uit pakken wel handiger is om een koffer te nemen. Al zijn er misschien tegenwoordig ook backpacks die speciaal gemaakt zijn voor het snelle in- en uitpakken?

Nina

Whoesj! Spannend hoor! Maar zoo gaaf :) Ik ben heel erg blij voor je en ik denk dat je er heel wat van gaat leren!
Wat betreft backpack tas of koffer,, ik zal eens bedenken wat je mee wilt nemen. Miscshien een oefen inpak sessie en kijken wat het prettigst is om mee te reizen :)
Succes in ieder geval!
Liefs,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active