Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Don't wait until its too late.You might never get another chance.

Hallo Allemaal!

Eindelijk weer eens een update vanaf mijn kant! De afgelopen weken is er langzaam een balletje gaan rollen.. Zoals ik al vertelde in mijn vorige bericht was ik gemaild door een boerin die een schapen boerderij heeft.

De afgelopen tijd heb ik dus diep zitten nadenken, want zal het wel iets voor mij zijn en al die andere twijfels. Na een weekje vakantie met vriendlief was ik er nog steeds niet uit en bedacht ik mij vooral dat het vast de angst is om er hen te gaan. Alleen vliegen en dan ook nog eens de trein nemen naar een plaats dichtbijde boerderij waar ik dan uiteindelijk opgehaald wordt. Na een extra dagje nadenken heb ik toch besloten om het gewoon te doen! Want zoals de titel van dit bericht zegt.. Als ik te lang wacht krijg ik misschien geen andere kans meer!

Dus vlieg ik op 15 september met de KLM een koffer. een bagpack en mijn laptoptasnaar Oslo! Waar ik de trein zal nemen naar Moelv en vervolgens opgehaald wordt doorKjersti,diemij natuurlijk mee neemt naar haar boerderij. Alleen moet ik dan nog wel even dat ticket boeken (maandag) en samen met mams de bagpack halen en dan ben ik helemaal klaar om te gaan!

Voor nu ben ik ontzettend happy en ook ontzettend bang, maar dat het een hele ervaring gaat worden weet ik wel zeker! Ohja! Ik heb ook nog twee foto's van de boerderij in het mapje voorbereiding geplaats die ik afgelopen week ontving van Kjersti!

Reacties

Reacties

Lynn

Super!! Goed dat je het gewoon gaat doen! :D
Ben echt benieuwd!

Ron

Je zult het echt geweldig gaan vinden. Weet het zeker! :-) xxx

Joke Verheul

good for you. You can do it!! Als je in het leven geen risico's neem gebeurt er nooit wat en nu ga je een geweldige uitdaging aan. misschien zeg je alleen nog maar BEEEE als je terug komt. Succes blijf je volgen.

Mamsje

Lieve Laura, dromen zullen nooit uitkomen als je ze niet najaagt. Laat je leven niet leiden door angst. Leef met de dag en zorg dat je jezelf niet met gemiste kansen opzadelt.
Als je je goed voorbereid kan er weinig mis gaan. En daar ben je heel serieus in dus dat zit wel snor.
Ik ben super trots op je, dat je dit gaat ondernemen. Wat een geweldige ervaring zal dit worden.
Het meest spannende is de dag dat je er naar toe gaat, als die dag voorbij is kun je alleen nog maar genieten en tja natuurlijk ook werken, maar daar ben je niet vies van. Als er iemand een harde werker is dan ben jij dat wel.
Je bent een TOPPERTJE

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active