Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Nog geen stap dichterbij Noorwegen..

Stel je voor, vorige week maandag zat ik rustige achter mijn laptop een beetje te facebook enzovoort. Rond een uurtje of kwart over 10 kreeg ik een mailtje binnen van facebook die ik natuurlijk op mijn beurt weer ging verwijderen, omdat die niet zo belangrijk was. Dus ik mijn mail op en wat zag ik daar opeens? Een mailtje van een Noorse boer! Helemaal blij opende ik de mail en begon te lezen. Deze boer woont hoog boven in Noorwegen, heeft 30 melk koeien en nog een hoop andere dieren! Helemaal geweldig dacht ik, daar wil ik hen! Tot dat ik de datum zag 15 augustus.. En laat ik dan net op vakantie zijn.. Na even uit gehyperd te zijn meteen een mailtje terug gestuurd dat ik dan op vakantie ben maar wel graag wilde komen! Dus of ik 1 september mocht komen.. Toen het mailtje gestuurd was werdt het wachten geblazen en heb ik de hele dinsdag zowat naar mijn mail lopen staren..

Maar het mocht niet baten, want afgelopen maandag had ik nog steeds geen mailtje terug... Eerst was ik bang dat hij misschien niet door gekomen was of dat ze hem over het hoofd hadden gezien? Dus stuurde ik gisteren weer een mailtje om te checken of ze mijn mailtje wel ontvangen hadden,.

Toen ik ging slapen had ik nog niks terug, maar toen ik een uur geleden wakker werdt en mijn mail bekeek had ik eindelijk een mailtje terug! Ik natuurlijk blij want misschien kon ik eindelijk die vragen stellen en beginnen met het plannen voor mijn reis naar Noorwegen! Werd mijn hoop daar even de grond in gestampt.. Ze hadden mij dus niet terug gemailt omdat ze graag iemand voor de 15de willen (een andere working guest gaat dan op vakantie) en even niet zo goed wisten wat ze nu met mij aanmoesten... EHHH HALLO??? Dat had je toch ook wel meteen terug kunnen mailen inplaats van mij zo te laten wachten? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

Op dit moment is mijn hoop dus echt 0,0.
Ik weet ook even niet zo goed of ik nu moet reageren op dat mailtje of niet. Mams zegt van wel en paps zegt van niet, laat het maar zo. Nou ja ik zie nog wel even wat ik ga doen, op dit moment staat het mailtje idegeval als ongelezen en wie weet mail ik vanavond of morgen nog wel terug..

UPDATE:
Uiteindelijk heb ik toch maar even een mailtje terug gestuurd. Dat ik het begrijp en dat hij mij altijd nog kan mailen als die van gedachten veranderd! Dus nu word het hopen dat hij dat doet of dat iemand anders mij binnenkort mailt!

Reacties

Reacties

Lynn

Wat balen zeg!!
Echt stom dat ie niet meteen had gemaild!
Maar ik hoop voor je dat je nog een andere reactie krijgt :P K neem aan dat jouw 'oproep' nogsteeds 'actueel' is en dat die boeren nogsteeds naar jou kunnen mailen? :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active