Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Look what came in the mail yesterday!

Wat dus betekend dat ik geacepteerd ben voor het programma in Noorwegen! Deze brief viel gistere samen met een heel pakket door de brievenbus hen! Een pakket met een handboekje, informatie over Noorwegen een wegenkaart en nog veel meer. (Die gaat dus mooi boven mijn bed, die wegenkaart xD) Ik zal als ik weer thuis ben wat foto's van het pakket maken want ik zit op dit moment gezellig bij mams.

Het enige jammere is alleen wel dat ik er vandaag dus ook achter kwam dat je zelf een account moest aanmaken bij travel active. Daar kan je bijvoorbeeld op een forum, en een reismee maken. Als je dus een reismee via hun aanmaakt krijg je 200 extra foto's om te plaatsen en komt je blog ook op de site van hun te staan onder het kopje boerderijwerk. En op dit moment zit ik dus een beetje te twijfelen om een nieuwe reismee te maken en alles daar hen te kopieren. Natuurlijk niet voor de 200 extra foto's. (al is dat wel fijn :P) Maar vooral omdat het ook leuk is als mijn blog bij hun op de site komt! En zo kunnen andere er ook over lezen die er over nadenken om het te gaan doen. Want de laatste is van twee jaar geleden. Als ik dit ga doen zal ik zelf de mailinglijst even overnemen en opnieuw toevoegen, zodat jullie je daar geen zorgen over hoeven te maken. Maar goed hier ga ik nog even overnadenken en misschien blijf ik wel gewoon hier..

Voor nu is het gewoon even afwachten wanneer een familie contact met mij gaat opnemen zodat we kunnen kijken of er een klik is en kan ik verder alles gaan regelen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active