Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Op de post met die handel!

Vandaag om 10 voor twee zat ik bij de huisarts en werdt iets na tweeën naar binnen geroepen, en niet veel later stond ik weer buiten de deur. Met het dokters formulier ingevuld en wel! Zo happy als ik was fietste ik meteen naar huis en vulde de rest van de formulieren in. Las mijn brief nog een keer na en veranderde hier en daar wat dingen en om 10 voor vier lag mijn brief in de brievenbus!

En zou kom ik weer een stapje dichterbij Noorwege. So keep you're fingers crossed! En hopelijk wordt ik snel geacepteerd voor het programma!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Saskia

Ik duim mee!

Mamsje

Zo die ligt inderdaad in de brievenbus zo te zien. Leuk met die foto er bij. Goed gedaan meissie. Spannend hoor en nu afwachten maar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active