Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Tot ziens mooi Noorwegen!

Hei!

Daar is die dan, mijn laatste verhaaltje op de blog. Want op het moment van schrijven zit ik weer thuis aan de tafel in de woonkamer. Wat nog steeds een beetje vreemd is. Vooral mijn kamer voelt vreemd en ontzettend vol/druk. Maar dat is ook niet zo raar als je twee maanden in een best lege kamer geslapen hebt. Maar goed laat ik eerst maar even terug gaan naar gisteren!

Om half 8 ging de wekker en een kwartiertje later stond ik naast mijn bed. Ik wilde namelijk nog voor de laatste keer voeren en aangezien we rond kwart voor 12 weg moesten moest ik gewoon vroeg op hihi. Dus rond 8 uur naar beneden en lachen over onze rot nacht. Want het brandalarm was weer twee keer af gegaan. Één keer om half 3 's nachts en daarna nog een keertje rond een uurtje of half 8. Om half 9 stond ik met Oji weer buiten om de laatste keer de kippen te voeren, de ganzen naar buiten te schoppen en natuurlijk de schapen van hun ontbijt voorzien. En ik was eigenlijk ook best wel snel klaar.. Eenmaal weer binnen gedoucht en de laatste dingen in gepakt. Waarvoor ik nog wel 3x mijn koffer moest openen, want ik vergat elke keer weer wat in te pakken. Maar toen ik op de weegschaal stond haf ik maar 22 kilo! Dus stiekem was ik wel een beetje trots op mezelf. Omdat ik natuurlijk ook nog het één en ander mee terug sleep. Ik heb uiteindelijk maar 1 oude broek en nog wat anders weg gegooit en mijn werktrui daar laten hangen. Want die haal ik volgende keer weer op! Want volgend jaar rond de lammeren tijd ga ik weer terug! Alleen dan voor een wat kortere tijd en op prive basis en niet via travel active. Scheeld weer een hoop geld oke enzo,

Na dat ik klaar was met pakken alleen naar beneden gebracht nog een keer alles goed nagekenen of ik niets vergeten was enzovoort. Daarna heb ik nog Charmed gekeken want ik voelde me ontzettend onrustig en wilde stiekem al weg. Na Charmed nog wat gegeten en toen was het helaas om tijd om te gaan. Afscheid genomen voordat de trein kwam en toen was het tijd om de reis naar het vliegveld te maken. Want nog best wel snel ging eigenlijk. Ik anderhalf uur was ik. En dat was om twee uur.

Als eerste maar inchecken. Alleen had ik eerst niet zo goed door dat het weer via een apparaat moest maar uiteindelijk wel. Wist dit keer ook precies hoe het werkte want op schiphol moest dat ook hihi. Daarna koffer afgeleverd en meteen door de douane en het eerste wat ik deed was een boeken winkel in duiken hihi! Want tjah ik had nog best wat noorse kronen over en die moest ik natuurlijk uitgeven. Al snel zag ik een ontzettend mooi boek liggen over sprookjes alleen kon je er helaas niet in kijken. En hij was ook een beetje duur maar wel precies het antaal NOK wat ik nog had. Dus uiteindelijk kocht ik het boek onder het nom van: Ik moet toch van mijn geld af. Een beetje erg maar okey.. Dit is ook echt het duurste boek wat ik ooit gekocht hebt... (omgerekend 43 euro ongeveer xD) Daarna op naar de gate alleen was dat de verkeerde hihi! Gelukkig zou deze amsterdam eerder vertekken en had het ook op tijd door. Dus weer terug naar gate 40 waar we later dan op de instap kaart stond mochten instappen. En ik zat gezellig tussen twee mannen in haha! Ahg ja ik heb het overleefd met mijn beker water hihi.

We zouden eigenlijk om 10 over 7 landen maar net als vorige keer waren we weer vroeger. We lande rond 10 voor maar moesten eerst nog 5 a 10 minuten taxiën. Eenmaal uit het vliegtuig natuurlijk op naar de bagage band. Stiekem gluurde ik ook naar de ramen maar eerst zag ik niemand staan haha! Dus eerst maar even kijken hoelaat de koffers verwacht zouden zijn op de band en toen liep ik naar het raam toe en daar stond toch paps! Haha! We belde even en daarna terug naar de band want de rest wilde niet naar het raam komen hihi! Het duurde alleen wel wat langer dan gepland, want de koffers zouden om 19.17 komen maar kwamen uiteindelijk 10 minuten later ofzo.. pfff! Wat een gedoe toch altijd op schiphol met die koffer hihi! Maar toen de koffers eindelijk kwamen was mijn koffer wel één van de eerste dus dat was super fijn! Eenmaal mijn koffer bij de hand door de bekende deuren heen en daar stond iedereen hoor! Ouders & Kitty & Chris & Andrea die ook was gekomen! Er was zelfs een spandoek gemaakt en Andrea had borden gemaakt echt super leuk :D!

Na alles bekeken te hebben geknuffelt te hebben enzovoort hebben we wat gegeten bij de burger king en daarna nog een tijdje bij de Starbucks wat zitten drinken. En van al het lachen kreeg ik maar buikpijn hihi! Maar het was echt een super thuiskomst. En toen we uitendelijk Andrea gedag zwaaide naar de trein en weer thuis kwamen kreeg ik nog cadueatjes ook! Hihi echt super leuk!!!!

En daar zit ik dus weer, thuis. Wat nog steeds heel vreemd is als ik bedenk dat ik gisteren gewoon nog in Noorwegen zat.. Maar goed, ik wil iedereen bedanken die mee gelezen heeft op mijn reismee en natuurlijk ook voor alle reacties die ik heb gehad! Dat vond ik elke keer weer super leuk en het is natuurlijk leuk om te weten dat mensen lezen! Voorloopig is dit mijn laatste blogje maar als ik volgend jaar terug kom, ga ik zeker weer door schrijven! Misschien weer hier of op een nieuwe blog.. Maar dat zie ik dan wel weer!

Bedankt iedereen!
(ik ga het schrijven over noorwegen wel missen hihi!)

Dikke kus,
Laura

PS> Vergeet ik nog bijna over mijn caduea van Kjersti te vertellen! Ik heb namelijk een heel schapen vel gekregen! ECHT ZO SUPER COOOL! Ik ben er echt zo ontzettend blij mee en dit zal altijd een speciale betekenis voor mij houden en is misschien wel het beste souvenier wat ik mee terug heb genomen!

Reacties

Reacties

Nina Meijer

Zal zeker wel even wennen zijn om thuis te zijn. Maar ook een mooi vooruitzicht dat je weer terug gaat. Dat cadeau van jersti is super! Koester het maar zeker. Rust nu maar lekker uit en we spreken elkaar binnenkort!
Liefs,

Evelien

Jammer dat we niet meer van je verhalen kunnen genieten. Maar wel fijn dat je weer thuis bent. Bedankt voor een kijkje in je avonturen in Noorwegen.
X evelien

Michelle

Ben blij dat ik heb mogen mee genieten van je Noorse avonturen! Welkom thuis :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active