Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

De laatste echte dag in Noorwegen

Hei!


Daar zit in dan, achter mijn laptop met een boos gezicht. Want reismee ligt er weer uit en vandaar dat ik nu mijn verhaaltje in word schrijf. Zodat ik hem hopelijk morgen voor vertrek nog even kan plaatsen... Dat zou je weer allemaal net zien he? Ik ga weg en hij doet het niet..

Maar goed mijn laatste dag vandaag! Ik heb geprobeerd alles op te snuiven en in mij te trekken maar het voelde aan als of dat niet lukte. Als eerste ontbeet ik wat en daarna natuurlijk weer naar de kippen en de ganzen, die weer blij waren mij te zien. Toen ik met hun klaar was weer de stal in om de schapen te voeren, dit keer ook een deel met hooi. Omdat ik niet meer genoeg kuil had en pas in de middag een nieuwe baal zou krijgen. Dus ik was nu heerlijk snel klaar. Omdat hooi toch wat sneller voert. Eenmaal binnen heb ik het tweede boek van vijftig tinten uitgelezen en daarna mezelf streng toegsproken dat ik niet verder mocht lezen. Want morgen een lange dag met veel reizen en wachten en dat wil ik natuurlijk wel wat leuks te lezen hebben. Dus ik besloot Charmed te kijken tot dat het vuur alarm weer afging. Alleen was der niks aan de hand, hij was 's morgens vroeg ook al afgegaan maar ook Kjersti kon niks vinden. Beetje raar allemaal, maar na mijn onderzoek heb ik nog wel Charmed verder gegeken.

Rond een uurtje of kwart voor 1 lunchte ik en daarna met Oji voor de laatste keer de post halen en daarna nog wat foto's gemaakt. Gewoon omdat het kan. Ook heb ik nog een stukje van mijn vlag afgezaagt zodat die in mijn koffer past. Ik had namelijk in Oslo de noorse vlag op een stok gekocht maar deze past niet in mijn koffer. En omdat die te lang is had ik hem anders als ruim bagage moeten inchecken en dat wilde ik niet. Dan maar een klein stukje der af! Natuurlijk was het dan ook tijd om in tepakken. Toen ik mijn koffer op bed had liggen keek ik om mij heen en vroeg ik me af waar ik moest beginnen. Nou bij het begin dan maar. Uiteindelijk had ik maar 18 kilo maar er moet nog het één en ander bij.. Dus morgen zullen we wel zien hoeveel ik heb. En anders betaal ik voor deze keer maar bij. Want tjah ik neem toch weer dingen mee naar huis. Ook nam ik 's middags afscheid van Bengt die even langs kwam om de nieuwe baal naar binnen te brengen. Hij zei dat als ik nog een leuke noorse man zocht ik hem maar moest bellen haha! Hij liep daar altijd grapjes over te maken hihi! Ook kreeg ik nog een knuffel want ik echt lief vond (:! De rest van de middag keek ik een beetje film en maakte ik nog wat foto's met Oji toen de zon onderging.

's Avonds weer voeren natuurlijk en ik at wat cupasoup en brood. En daarna was het tijd om in het gastboek te schrijven. Eerst maar even op het klad want ik wilde iets leuks schrijven. Ik heb gewoon een beetje over mijn ervaringen geschreven en bedankt voor de geweldig 2 maanden hier en alle uitjes die we gedaan hadden. Daarna nog wat bij getekend en natuurlijk foto's der van gemaakt hihi! Rond een uurtje of 7 kwam Kjersti weer terug van der meeting en maakte ze voor mij nog een applecake! Die weer heerlijk was samen met het ijs. Al moesten we daar wel een beetje geweld voor gebruiken want het was natuurlijk te laat uit de vriezer gehaald. Ook kreeg ik nog een geweldig cadeau waar ik super blij mee ben! (Hier later over meer......*spanning opbouwen) Ook gaf ik mijn cadeautjes en ze was er gelukkig helemaal blij mee! En daar was ik ook weer blij om!

En dat was hem dan, mijn echte laatste dag in Noorwegen. Morgen wordt een lange dag en ik denk dat mijn laatste berichtje dan ook op vrijdag online komt. Ik vlieg namelijk om kwart over 5 's middags en land om 10 over 7 op schiphol.. En daarna heb ik denk ik niet veel zin/tijd meer om te schrijven..

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Ja meis het zit er weer op. Maar wat een geweldige ervaring was dit. Niemand pakt het je meer af. Ik ben super trots op je. En wat zal ik je verhalen missen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active