Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

The hills are alive with the sound of music!

Hei!

Voordat ik ga vertellen over vandaag neem ik jullie nog even mee naar gisteren avond. Na het eten waagde ik me namelijk weer een nieuwe poging tot haken. Met een grotere haaknaald en dikker wol. En toen lukte het opeens wel! Helaas ging ik wel ontzettend scheef dus daar moet ik nog even op gaan letten. Ik begon namelijk onder met een lang stukje lap en het lapje werdt steeds kleiner... hihi! Maar dat is gewoon nog even goed oevenen en zoals Michelle en VillaBalkonia al zeiden, gewoon filmpjes kijken en vooral blijven oevenen! Dan komt het vanzelf wel.

Endan nu eindelijk op naar vandaag! Want vandaag was de dag dat we naar het huisje in de bergen gingen van Kjersti's zus. Dus vanmorgen ging mijn wekker om 8 uur af waarvan ik behoorlijk schrok. Ik sprong echt op om hem uit te zetten. Ik denk dat dat lag aan het laat gaan slapen gisteren hihI! Ik lag namelijk pas rond half 1 in bed na gezellig met chris<3 te hebben gespronken. Maar goed, ik pakte wat spullen bij elkaar en ging naar beneden om te ontbijten waar Kjersti twee eiren aan het koken was. Die natuurlijk van de kippen van hier kwamen! Ze zei nog dat het pellen misschien wat moeilijker ging maar het viel eigenlijk best wel mee. Rond 9 uur gingen we weg en hebben we haar ouders opgehaald om vervolgens rond half 12 eindelijk bij het huisje van haar zus & man te komen. Na wat gegeten te hebben en taart te hebben gegeten zijn we een stukje gaan wandelen. Kjersti's moeder ging mee maar haar vader bleef achter.

Na een stukje gelopen te hebben en natuurlijk foto's gemaakte te hebben waren we weer terug bij het huisje en hebben we denk ik nog zo'n 45 min buiten gezeten. Terwijl ik genood van het uitzicht begon Kjersti weer aan een granny square, aangezien ze een tijd geleden met een denken was begonnen. Uiteindelijk pakte ik ook mijn haaknaald en wol er weer bij en begon opnieuw met een lapje te maken. Wat opzich goed ging alleen had ik het zelfde probleem weer, hij loopt niet recht.

Nadat we gegeten hadden en nog even een plas pauze inlaste gingen we rond half 4 weer weg. Want haar zus & man wilde oo kweer op huis aan. In de auto ben ik verder gaan haken en natuurlijk nog steeds scheef. Al ging het op een geven moment opeens weer goed. Maar doordat haken in een wiebelige auto niet echt handig is en ik best moe was ben ik der maar weer mee gestopt. Straks nog maar weer even verder!

En dat was het eigenlijk weer voor vandaag. Vanavond rust ik lekker uit en ga ik op tijd slapen. Want morgen is er weer een nieuwe werkdag!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Het komt vanzelf goed met het haken, als je maar blijft oefenen!! Zoals met alles in het leven. :-))

Chris

Geef mij maar weer de schuld XP menerd
buiten zitten...was het daar niet heel koud xD tis daar toch altijd koud xD
en wat ga je breien als we samenwonen...baby kleertjes zodat we ze niet hoeven te kopen xD...en wel recht dan alsjeblieft xD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active