Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Aanmeldings pakket

Denk ik heel leuk een pakket thuis gestuurd te krijgen met alle aanmeldings formulieren enzovoort krijg ik zojuist een mailtje met een word document van 16 pagina's en tadaa daar is je aanmeldings pakket!

Heel even was ik verbaasd, want ik had toch echt een pakket verwacht die naar huis gestuurd. De kriebels kwamen meteen opzetten en zal ik bijna zeven kleuren in mijn broek hebben, want waar ben ik aan begonnen? Maar ik ga het straks toch allemaal uitprinten en goed door lezen en natuurlijk invullen, in het engels hihi! Morgen moet er ook een afspraak gemaakt worden bij de huisarts want hij moet blijkbaar ook wat invullen.. Daarna alleen nog iemand vinden voor een referentie, want dit mag dus geen familie of vrienden zijn.. Maar waar ga ik die vinden? Misschien morgen op mijn diplomering maar even een lerares lief aankijken?

Op dit moment ben ik echt ontzettend bang en wil ik het liefste de hele boel afblazen, maar als ik dit doe dan kom ik nooit ergens. Dus ik stap nu op mijn fiets en snuffel even rond in de stad waarna ik weer terug keer en zal beginnen met het invullen...

Tot snel weer!

Reacties

Reacties

Lynn

Super zeg! :D
Qua referenties zou ik gewoon een begeleidster van een stageplek vragen. :P

Suus

Heey lauw!!
Super dat je nu dat pakket al hebt gekregen.. E-mailen is toch veel handiger dan dat je er nog een tijdje op had moeten wachten met de post enzo.

Kom straks ff op msn, ivm die referentie :D.

xx

Andrea

Hey Lauwie!
Dat is inderdaad wel even een verrassing als je het gewoon doorgemaild krijgt ipv per post.
Maar jah, dat komt wel goed. Gewoon alles inderdaad rustig door lezen, invullen etc.

En vooral niet bang zijn! Of de boel afblazen, want je bent iedere keer een stapje dichterbij en deze kans is natuurlijk enorm leuk en uitdagend om te laten liggen, toch? Lijkt mij dan O=) Haha!! =D

Toi Toi Toi en tot op MSN ofzo!!

Ron

Gaat echt wel goed komen hoor! En je kan het gewoon. Piece of cake! Ech wel!

viola

Lieve Laura.
Niet te onzeker zijn he. je kunt het gemakkelijk en tuurlijk is het eng en spannend maar als je het nu af zeg doe je het nooit meer.
Je zult in noorwegen voor hetere vuren komen te staan. Maar je kan het.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active