Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Een dagje met weer veel rust

Hei!

Stiekem wilde ik jullie vanavond niet met een verhaaltje verwennen, omdat ik stiekem geen zin had om te schrijven. Ook is er niet veel bijzonders gebeurd dus vandaar. Maar omdat ik het schrijven tot nog even door wil zetten, als nog een verhaaltje!

Toen ik vanmorgen wakker werd scheen de zon en was de lucht strak blauw! JEEJ! Dacht ik meteen want de blauwe lucht & zon heb ik de afgelopen dagen echt gemist. Helaas was het van korte duur wat het trok later weer dicht.. Maar goed als eerst at ik wat en daarna ging ik weer naar buiten om de dagelijkse dingen te doen. En ik ben zeker een uur bezig geweest met de schapen want wat een rot baal hebben we nu zeg! Hij valt helemaal uit elkaar en het gras zeg maar ook. De voirge kan je hele stukken af trekken en nu gaat het dus per klein stukje, heel irrie en echt tijd rovend. Maar goed uiteindelijk toch voor elkaar gekregen en rond 10 uur was ik weer binnen. Daarna weer gezellig met suus zitten kletsen op msn en wat dingen op het internet gedaan!

Om 1 uur zijn Bengt en ik weer naar buiten gegaan want hij wilde zakken met hout naar de schuur vlak bij het huis brengen. Dus starte hij de tractor en laadde we de zakken in zo'n kiep bak. Waarvan we er twee hebben vol geladen en weer uit geladen. Wat wel grappig was, was toen we dus voor de tweede keer gingen ik in de laadbak ging staan omdat ik te lui was om te lopen en Oji ging gezellig met me mee! Alleen was ze der geloof ik niet zo blij mee maar ze wilde wel bij me zijn haha! Dus ging ze helemaal zielig achter me zitten. Toen we klaar met het hout waren ging Bengt nog wat sneeuw schuiven en daarna weer naar de stallen. Want we zouden nog wat kleine dingen afmaken wat uiteindelijk niet gebeurde. Terwijl Bengt bezig was met dingen van de muur halen en weet ik het allemaal heb ik vast van dat kuil van de baal gehaald en op een hoop gegooit. Zodat ik makkelijk kon voeren in de avond. Wat ook wat makkelijker ging deze keer!

En dat was het weer voor vandaag! Weer lekker rustig dus, maar dat had Kjersti ook gezegt. In november wordt het werk ook minder en is het voornaamste voeren. Maar goed morgen nog een dagje en dan heb ik lekker drie dagen weekend!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

ik dacht even dat je ging vertellen dat jij in de tractor mocht rijden. Dat kan jij toch ook??

kitty

Hei Laura

Waar is jouw verhaal die ik wil lezen ook over de laatste dagen blijven vertellen please............
Kijk er in de ochtend naar uit.........
groetjes
kitty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active