Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Weekend verslag!

Hei!

Zoals jullie wel gemerkt hebben is er van het weekend niet zo heel boeiends gebeurd. Ik was veel alleen en heb lekker rustig aan gedaan. Maar goed, bij deze toch nog even hetr weekend verslag!

Zaterdag
Vandaag moest ik helaas vroeg op omdat Kjersti naar een meeting ging en ik dus moest gaan voeren. Eerst de gazen naar buiten gelaten en toen naar de kippen toe, die ook hun voer kregen. Daarna natuurlijk naar de lammeren en schapen om ze te voeren. Als eerste danste ik op een liedje van Katy Perry de stal door.. Tjah je moet het jezelf toch leuk maken als je op zaterdag om kwart voor 9 aan het voeren bent terwijl je normaal zou liggen te slapen. Maar goed na zo'n uurtje in de stal was ik klaar en ben ik weer naar binnen verhuisd waar ik weer de hele dag in de stoel in de woonkamer heb gezeten heb en een beetje tv heb gekeken en achter de computer heb gezeten. Ook heb ik nog Merlin gekeken en ben ik aan een nieuw haak project begonnen. Waar ik helaas niet genoeg wol voor heb dus hopelijk kan ik van de week nog wol bij kopen. 's Avonds at ik een soepje en nog een hamburger die over was want ik moest dus voor mijn eigen eten zorgen. En dat was de zaterdag wel weer! Oh ja de 9 schapen die nog buiten liepen heeft Kjersti 's morgens nog naar binnen gekregen dus ik heb ook nog hun bellen afgedaan.

Zondag:
Vanmorgen kon ik weer heerlijk uitslapen en rond een uurtje of 10 was ik beneden en ontbeet ik onder het genot van Qmusic. Die bijna de hele dag ook aan gestaan heeft. Ik ben na het ontbijt eerst gaan haken en later weer achter mijn laptop gekropen waar ik een tijdje met suus heb gepraat, en ondertussen een beetje haakte. Ook kwam Kjersti's moeder nog langs die met Oji is gaan lopen dus dat hoefde ik lekker niet te doen! Rond een uurtje of half 3 was Kjersti weer thuis en hebben we samen wat gedronken en een speicaal Noorse koek gegeten. Temiste zo noemde ze het, was best wel lekker! Jammer dat het nu op is hihi. Verder heb ik zitten haken aan mijn project en stukken aan elkaar genaaid en verder niet zoveel eigenlijk. Mijn groene wol is nu bijna op zoals ik hierboven bij zaterdag al schreef dus ik moet nieuwe hebben. Ook at ik weer Elk vandaag in de lagane. Het vlees is dus nu gewoon zoals gehakt.

En dat was het al weer voor het weekend! Morgen wordt een drukke dag omdat een deel van de schapen worden geschoren, Dus ik zal morgen alleen de schapen die al geschoren zijn voeren omdat het beter is voor de andere een lege maag te hebben. Dus dat is dan stiekem wel weer een beetje fijn hihi! Maar daar morgen meer over!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Ron

Hoor je morgen weer :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active