Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Weer gezellig aan het werk!

Hei!

Na een weekend bijna niks gedaan te hebben ging mijn wekker helaas vanmorgen om half 8 weer. Want om 8 uur moesten ik aan het ontbijt zitten. Toch baalde ik wel weer een beetje maar opzich was het ook wel weer lekker om wat te doen te hebben!

Als eerste ging ik naar de ganzen en kippen om ze hun voer te geven en naar buiten te laten gaan. Daarna ben ik de stal in gegaan en heb ik oud hooi weg gehaald, water bakken gevuld en nog wat dingen. Het kuil was namelijk op en Kjersti en Bengt gingen een nieuwe halen. Toen ze weer terug waren hebben Kjersti en ik eerst nog de slacht en voer lammeren gewogen en daarna pas hun eten gegeven. Daarna ben ik wat appels gaan plukken die voor de kippen worden gebruikt want ze zijn niet eetbaar voor ons.

En daarna ging het grote avontuur beginnen. Want de jonge moeders die bij Kjersti's ouders stonden moesten weer terug naar huis. Dus daat gingen we dan met z'n 3en kijken of het omhoog lopen nu wel lukte! En opzich ging het wel goed tot dat er twee verdwenen. Dus ik der achter aan en al snel had ik der twee gevonden en der achter aan lopen om ze weer omhoog de berg op te krijgen. Wat best wel goed ging alleen de 3de was helaas verdwenen. Dus liep ik de andere twee naar boven en ging met Kjersti terug. Gelukkig vonden we haar al snel beneden in de hoek dus konden we weer omhoog. Eenmaal weer terug eindelijk pauze en eten!

Daarna hebben we de jonge moeders binnen gehaald en moest ik een tractor schoon spuiten met de hogedrukspuit. Wat gelukkig een stuk sneller ging dna de vorige keer. Maar goed nu was die ook niet zo heel vies! En daarna was ik al weer lekker vrij!

En dat was mijn dagje al weer!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Ron

Weer lekker bezig geweest meid! Goed hoor.

Dyonne

Zo ik ben weer op de hoogte. Weekje op vakantie en je mist een hele hoop.

Nu pas snap ik hoe leuk en ook toch wel belangrijk het voor iedereen is als je verhaaltjes schrijft als je in het buitenland zit.

Ik ben blij voor je dat je het naar je zin hebt. Ik heb zelfs al zitten kijken of ik zelf ook nog een keer zo reis ga maken.

En super stoer in je eentje maar je doet het super goed als ik je verhalen mag geloven ;-)

Heel veel plezier nog en geniet ervan en laat door niemand je geluk ontnemen!

Liefs Dyonne

Jou Sexy ^^

lekker zo'n rustig dagje
alleen dat heen en weer geloop is niks xD
misschien moet je maar een fiets kopen daar :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active