Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Boerderijwerk in Noorwegen geeft mijn grijs haren.

Hei!

Haha okey natuurlijk is dit bovenste niet helemaal waar. Maar vandaag had ik het voor elkaar gekregen om op de één of andere manier witte verf in mijn haar te krijgen. En nadat ik gedoucht had en Kjersti zei dat het er als het goed is uit was. Zei ik dat als dat niet zo was, dat ik gewoon zou zeggen dat ik grijs werdt. En toen kwam ze dus met de blogtitel van vandaag!

Maar goed, op naar de gebeurtenissen van vandaag! Want vandaag niks leuks doen maar vooral werken werken en nog eens werken! Vanmorgen begonnen we weer met de dagelijkse dingen. Die jullie ondertussen nu wel kennen denk ik. Dus daar schrijf ik maar niks meer over. Nadat dit allemaal gebeurd was heb ik wat dingen uitgezocht in een grote blauwe ton. Hier zat namelijk allemaal afval in en sommige dingen konden verbrand worden en andere dingen niet. Dus ik voelde me net een zwerver vanmorgen die door het afval spitte.. Toen dit uiteindelijk klaar was hebben we de zakken voer voor de kippen in het kippenhok gezet en was het tijd voor mij om te gaan schoonmaken. Misschien heb ik het eerder verteld maar de muren van de schapen stal zitten onder de viezigheid. Omdat ze de stal hebben schoon gespoten met de hogedrukspuit. Dus ik haalde mijn ipod zetten de muziek op en ging lekker aan de slag..

Opeens stond Kjersti weer in de stal dat we nu meteen weg moesten. Ze was namelijk weer gebelt door iemand die de moeder & lam hadden gezien. Dus snel legde ik alles neer en daar gingen we dan, in de auto met Oij. En we kwamen ze al veel eerder dan waar ze gezien waren. Want opeens stonden ze daar op de weg! Meteen de auto aan de kant en we uit. We hadden voer mee genomen en Kjersti probeerde de moeder zo te lokken maar helaas wilde de niet werken. Ze was er wel heel nieuwschierig naar maar nog te schuw om te komen. Dus uiteindelijk liep ik ze achterna richting een val die niet veel verder op stond. Want als ze daar in kwamen dan kon de eigenaar ze makkelijk ophalen. Uiteindelijk lukte het ons samen met Oij om de twee schapen in de val te krijgen en meteen het hek te sluiten, zodat ze niet weg konden! Nou nu is de eigenaar ook temiste blij dat zijn schaap & lam weer thuis zijn! Eenmaal terug op de farm namen we onze middag pauze.

Na een uurtje pauze gehad te hebben ben ik weer verder gegaan met het schoonmaken van de muren en ramen in de stal. En ben ik later weer gaan verven! Dit keer lekker in het zonnetje en het was niet zo heel veel gelukkig. Twee kleine ramen, nog een balk en een soort houten hek wat bij de schapenstal hoort en daarna was ik al weer lekker klaar! Tijd voor het weekend dus!

Vannacht komt hun dochter Anna thuis voor haar herfvakantie en ze blijft geloof ik tot donderdag. Dus ik ben wel benieuwd en wie weet gaan we wel wat doen in het weekend. En anders heb ik genoeg te doen. Ik heb immers niet voor niets mijn nieuwe boeken & wol gekocht! Fijn weekend iedereen!


Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Lynn

Hahah lekker handig om verf in je haar te smeren xD

En mooi dat de schapen weer terug zijn :D

Wordt vast gezellig met hun dochter :)

Mamsje

Zo project moeder en lam is ook voltooid. Goed gedaan. Gezellig weekend :-))

Chris

als je je haar wit of blond wilt verven kan toch ook in nederland xD:P
maar mooi dat schaap en lam weer terug zijn, hoef je tenminste niet meer heen en weer te sjezen voor die beesten xD
jij ook fijn weekend schatje (K)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active