Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Het zelfde als gisteren..

Hei Alle!

Zoals ik gisteren schreef zou ik misschien vandaag naar Lillehammer gaan. Maar na vanmorgen met Kjersti er over gehad te hebben en na nog een keer het weer checken was dit van de baan. Het zou namelijk de hele dag gaan regenen. En dan wil ik natuurlijk niet buiten lopen. Dus waarschijnlijk ga ik of morgen of vrijdag...

Vandaag was eigenlijk weer het zelfde als gisteren. Ik liep de ganzen weer naar buiten en Kjersti deed de kippen. Daarna naar de lammeren die weer hun kuil en voer kregen. Je merkt al echt dat ze weten dat wanneer je binnen komt dat er voer komt. Want ze gaan allemaal lopen bleren en ik bleer gezellig terug. Want dat is grappig en daar komt dan ook weer reactie op. Toen alles weer gebeurd was hebben we nog wat oud voer uit de voer 'wagens' gehaald die in de wei staat wanneer de lammeren daar zijn. (Ik weet niet precies hoe ik het kan noemen). En hierna was ik weer vrij voor een tijdje. Ik keek weer Charmed en maakte mijn 2de vierkant af.

Rond half 1 ging Kjersti weer weg en een uur later voerde ik de lammeren weer. Eenmaal weer binnen wachte ik op een vrouw die iets voor half 3 eieren kwam halen en wilde daarna de dvd van gisteren gaan kijken. Want ik was uiteindelijk blijven haken gisteren, alleen kreeg ik de dvd speler niet aan de praat dus gaf ik het maar op en begon aan mijn deerde vierkant. Die ik weer uit elkaar moest halen want ik was weer ergens de fout in gegaan... Dus daar begon ik weer opnieuw om uiteindelijk om kwart voor 5 weer naar de lammeren te gaan die blij waren mij weer te zien. Want ze kregen voor de laatste keer kuil.

Weer binnen nam ik een douche en maakte wat eten voor mezelf. Ik kookte twee eieren voor op brood en at nog een kommetje cupasoap (temiste soort van). En toen was Kjersti opeens weer thuis.

Als het goed is eten we straks weer lekker applecake (lekker slecht zo vaak). En ga ik morgen ga ik dan hopelijk naar Lillehammer! Want daar heb ik best wel even zin in, lekker slenteren en een beetje winkels kijken. En hopelijk het tweede hunger games boek vinden!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Mamsje

Lekker weer een rustig dagje. Kun je even bijkomen van al dat harde werken. Jammer dat je niet naar Lillehammer kon vandaag :-( Maar dat komt vast nog wel. :-)

Chris

Gewoon gaan de volgende keer, regen kleding aan en gaan xD
en de schapen mekkeren gewoon naar je omdat jij ook altijd mekkert (ik spreek uit ervaring XP) en ze zijn blij voor het eten, niet om jou te zien, jij boeit ze niet xD
en hopen dat je lekker kunt gaan winkelen en wat noorse munten ( geen idee hoe die heet xD) kan gaan uitgeven en koop je wat leuks voor jezelf

PS jij hebt toch hunger games 1 bij je xD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active