Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Inpak sessie deel 1 - STATUS: Mislukt

Stark wilt volgens mij ook mee?

Nee helaas nog geen verhaaltje vanuit het (koude?) Noorwegen! Daar moeten jullie nog heel even op wachten.. Maar niet zo heel lang meer want over Vijf dagen vlieg ik al! Of ik al zenuwachtig ben? Nee eigenlijk niet. Ik heb het ook nog niet helemaal door dat ik ook echt straks in Noorwegen zit. Ik weet het wel, maar het dringt niet echt door.. Een beetje vaag maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel!

Maar goed vandag zou dus de dag worden dat ik mijn tas/koffer zou gaan inpakken. Temiste een soort van proef sessie. En ik moet zeggen dat die best wel zwaar mislukt is. Want door de gekte zag ik de bomen door het bos niet meer en wist niet meer goed wat ik moest in pakken. Ik heb het idee dat ik meer werkkleding bij mij heb dan vrije tijds kleding. Ook zit de halve tas al vol als je er één dikke trui in doet.. En er moet er toch nog eentje bij voor het werken.Maar ook een pyama en badspullen moeten er mee.. Je snapt het misschien al, ik was al half in de stress. De gedachten om mams te vragen mij te helpen kwam al snel naar boven borrelen maar voordat ik het kon vragen ging mijn telefoon al,mams. Want we spraken elkaar afgelopen vrijdag al en ik wilde nog even langs komen voordat ik echt weg ga, en dat zouden we dus bespreken vandaag.. Al snel kwam ook de vraag of er moest geholpen worden met het inpakken van mijn tas/koffer. Graag! Dus morgen een nieuw poging want dan komt mams 's middags helpen en daarna ga ik gezellig mee terug naar mams.

Wordt dus nog vervolgd!

Zo ziet het er nu uit

Reacties

Reacties

Nina

Aaah dat lijkt me ook best lastig om zo je tas in ter pakken! Is ook niet zo'n grote tas... Maar komt vast goed meis! Nog paar daagjes... spannend!
Liefs,

Shirley

Ik denk dat jullie elkaar heel erg zullen gaan missen. Dat merk ik al aan mijn kat hoe erg ie me mist nu ik ergens anders woon. En ik mis hem natuurlijk ook heel erg. Maar ik wens je wel alvast heel erg veel plezier op je leuke avontuur!!

Lynn

Hahah das wel fijn dat je mama gaat helpen :D Scheelt vaak wel, moeders hebben daar vaak beter inzicht voor xD Het is goed passen en meten en vooral niet teveel meenemen :P

Ron

Flink gaan proppen of misschien anders toch even snel gaan kijken naar een grotere koffer. Maar eerst even kijken hoe je moeder de koffer gaat indelen :-)

Manon

Inpakken vind ik ook altijd ontzettend lastig.. Maar het komt vast wel goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active