Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Toch weer een stap dichterbij Noorwegen?!

Gisteren konden jullie nog lezen dat mijn hoop op Noorwegen gedaald was naar 0,0! Werd daar gisteren avond toch even opeens verandering ingebracht! Toen ik voor de gein ging kijken of de boer wat terug gemaild had, had ik opeens een ander mailtje! Deze keer van een boerin uit Noorwegen.

Van 30 koeien gaan ik ook opeens naar de 330 schapen, meteen andere dieren dus. Hierdoor sloegen de twijfelsmeteen toe. Want ik werken met schapen? Dat zag ik niet zo snel gebeuren omdat ik er niet ontzettend veel meeheb. Al kan dit natuurlijk altijd nog verandere en misschien is het wel harstikke leuk! En het zijn net geiten, alleen hebben ze vol en gedragen zich anders? (of niet?) Maar ik gok dat de twijfels er ook vooral zijn omdat ik mij zo had verheugd op de eerste die mailde met zijn 30 koeien en de site die hij mij liet zien. Het zag er gewoon allemaal harstikke leuk uit! Maar helaas gaat dit niet meer gebeuren, temiste dat denk ik.

Uiteindelijk heb ik zojuist toch maar een mailtje gestuurd met wat vragen over de boerderij en een aantal andere vragen die slaan op mijn verblijft. Zoals of ik internet kan gebruiken (voor mijn blog!), word ik opgehaald van het vliegtuig, of zefoto's heeft van de boerderij en nog wat andere vragen! Vooral naar de foto's ben ik ergnieuwschierig!Zo weetik ook meteen waar ik terecht kom als ik besluit te gaan.

Op dit moment word het nog maar even afwachten op de antwoorde en natuurlijk hard nadenken of ik naar deze boerderij wil gaan!

Ik hou jullie ieder geval op de hoogte!

PS.
Ik heb even de oude reacties over gezet van de vorige blog, just that you know (:

Reacties

Reacties

Mamsje

ik zeg goede actie, eerst vragen stellen en foto's helemaal een fantastisch idee. Zo krijg je een beetje een beeld van de boerderie. Ja of nee zeggen kan altijd nog. Wat ben je toch een slimme meid. Ik blijf voor je duimen. Dikke kus xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active