Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

''Verhuisd'' naar Laura in Norway!

Hallo Allemaal!

Voor wie het allemaal ontgaan is dat ik er aan dacht om mijn blog te verhuizen naar een nieuw plekje hier een korte uitleg:

Toen ik mijn aanmeldings pakket kreeg van Noorwegen kwam ik er dus achter dat je zelf een profiel kon aanmaken op de travel active site en via daar een reismee kon aanmaken. Maar aangezien ik deze eigenlijk al gemaakt had kon dit dus niet meer. Maar wanneer je het dus via de travekactive site doet krijg je 400 foto's cadeau en komt je blog ook op de site te staan waar je kan lezen over het programma, en stiekem vond ik dit best wel leuk! Dus vandaar dat ik vandaag besloot om mijn hele reismee te verhuizen..

Bijna alles staat er weer op, de mailingslijst is overgenomen en nu moet ik alleen nog wat foto's opslaan en hier opnieuw uploaden en bij de blogjes zetten en dan is mijn nieuwe reismee weer klaar! Oh en natuurlijk de layout weer een beejte aanpassen!

Idegeval have fun op mijn nieuwe plekje en laat vooral een berichtje achter ;)!

PS Ik heb helaas nog niks gehoord van een eventuele host familie!
Ook zal ik snel schrijven over het pakket wat ik binnen kreeg toen ik te horen kreeg dat ik dus geacepteerd was!

Reacties

Reacties

Lynn

Jeej je nieuwe blog :P
Ben benieuwd wanneer je wat gehoord hebt van je Host family!

Mamsje

Lekker dan, een nieuw blog, ben je al je leuke en lieve reacties kwijt, dat is wel jammer.
Of ga je die ook nog overzetten?
De verhuizing is verder goed gegaan zie ik, ging het lekker snel?
Nou meissie ook hier zal ik je met plezier en bewondering volgen hoor.
Dikke kus je mamsje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active