Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Bellen, niet bereikbaar en een brief schrijven!

Hallo Allemaal!
Eindelijk na een week weer een nieuw verhaaltje vanaf mijn kant! De afgeloop is er niet ontzettend veel gebeurd rondom het project Noorwegen. Dit kwam deels omdat ik mijn huisarts steeds niet kon bereiken, maar wat vanmiddag toch eindelijk gelukt is! Morgen om 2 uur heb ik een afspraak en zodra hij het formulier heeft ingevuld kan alles op de post!

Natuurlijk is er wel nog iets anders leuks gebeurd afgelopen week! Ik kreeg namelijk afgelopen woensdag 4 juli mijn diploma! Samen met nog twee andere studenten. De diplomering was echt ontzettend gezellig en lekker knus zo met z'n drietjes. Daarnaast kreeg ik ook nog een ontzettende lieve donatie voor mijn reis van mams&vriendin waar ik stiekem ook een beetje om heb staan huilen! (En mams bijna ook hihi!) Ik ben er echt zo blij mee! Nogmaals ontzettend bedankt! ♥

Naast dit alles ben ik vannacht ook begonnen met mijn brief die je moet schrijven. Waar je iets verteld over jezelf en natuurlijk je motivatie en dat soort dingen. Ik ben tot ongeveer driekwart gekomen en moet dus nog een kwart vol schrijven. Waar ik straks weer een poging aan ga wagen want ik wist niet zo heel veel meer te schrijven. Misschien kan ik het hier en daar nog wat uitbreiden aangezien de brief sowieso minimaal 1 a4tje moet zijn. En wie weet een iets grotere lettertype?

Voor nu was dit het wel weer volgens mij. Morgen ga ik sowieso alles op de post doen dus hopelijk heb ik bij mijn volgende verhaal weer goed nieuws, namelijk dat ik geaccepteerd ben voor het programma en dat ze op zoek zijn naar een boer! Keep youre fingers crossed!

Liefs Laura

Reacties

Reacties

Lynn

Haha hopen dat je het pakketje snel kan opsturen! :D Dan heb je geen gestress meer :)
En echt super van die donatie van je mams! :D

mamsje

Ja meis, je hebt het verdiend hoor. Je hebt zo onwijs je best gedaan. We zijn super tros op je. En vinden het zo geweldig dat je dit gaat ondernemen, het is wel een donatie waard. Succes met het schrijven van je verhaal. Over jou kun je wel een boek schrijven dus dat A4tje komt wel vol. Dikke kus je mamsje

Herma

Super gaaf dat je dit gaat doen. natuurlijk is het eng in het begin, maar als je verder komt met de voorbereiding ga je er steeds meer op verheugen en verlang je naar de dag dat je echt vertrekken mag. Tenminste dat is wat ik van Tamara gehoord heb. Het zal een super ervaring zijn die niemand je meer afneemt en waar je nog heel lang en vaak met veel plezier op terug kunt kijken. Nu je de kans ervoor hebt moet je dat zeker doen. En zoals Tamara nu zegt, ik kom over een paar dagen heel graag naar huis na 5 maanden, maar ben ook verdrietig omdat ik heel wat lieve en vertrouwde mensen achter moet laten. Ik hoop dat jij straks ook zo'n super leuke en leerzame tijd krijgt en ook een boel kan zien en leren over het land. Geniet van alles en heel erg veel succes en plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active