Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Nog meer mailen & AANGEMELD!

Hallo allemaal!

Hier weer een nieuw verhaal vanuit het zonnige nederland! Zoals ik in mijn vorige verhaal al vertelde verwachtte ik hopelijk vandaag een mailtje op mijn laatste vraag die ik naar travelactive stuurde en gelukkig kreeg ik deze ook! Alleen kwam er natuurlijk weer een vraag boven alleen deze keer bij mijn pappa dus die nog even mailen en afwachten maar. Uiteindelijk kreeg ik het antwoord ergens in de middag maar deze was nog een beetje vaag dus na even gebelt te hebben met mams besloot ik om gewoon te boeken!

En zo vulde ik z'n 10 minutren geleden het aanmeldings formulier in en drukte ik op versturen! Het balletje begint nu langzaam te rollen en het is afwachten op het aanmeldings pakket wat ik van traveactive toegestuurd ga krijgen. Daarna moet ik dit helemaal gaan invullen en weer terug sturen en hun sturen het weer door naar verschillende boeren in Noorwegen... En dan gaan we een spelletje boer zoekt vrouw spelen! (Alleen dan op een andere manier!)

Dus het balletje is langzaam aan het rollen geslagen en ik hoop natuurlijk lekker snel mijn aanmeldings pakket binnen te hebben zodat het snel weer terug kan! Want als ik in september weg wil moet het allemaal wel een beetje opschieten! Gelukkig heb ik mij sowieso twee maanden van te vorne aangemeld (wat ook moet) dus dat moet vast wel goed komen!

Een fijne week iedereen!

Reacties

Reacties

Lynn

Super gaaf! :D
Ik ga voor je duimen!
Ben echt benieuwd *D

Mams

Goed gedaan meissie, ben trots op je dat je dit wil gaan ondernemen. Want een hele onderneming is het zeker. Je pakt het super goed en serieus aan. Wat mij betreft ben je er zeker aan toe om zo'n geweldige ervaring te gaan kunnen beleven. KUS

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active