Laura in Noorwegen || Gezellig tussen de schapen!

Vragen, antwoorden, mailen & bellen

Hallo allemaal!
Als eerste even een blog mededeling! Ik heb vandaag mijn profiel pagina geschreven, hier staat dus het waarom ik naar Noorwegen ga! Dus wist jij nog niet waarom ik nou naar Noorwegen ga? Dan zou ik zeggen ga meteen naar de profiel pagina en je weet het!

En dan nu terug naar het verhaal!

Gisteren ben ik na stage meteen door naar mams gegaan, om het even over mijn gekken ideeen te hebben, vragen te bedenken voor de organisatie waarmee ik ga en natuurlijk praten. Want waarom wil ik gaan? Wil ik ook echt gaan? En andere vragen werden om mijn oren geslingerd. En ik moet toegeven dat ik nu wel zo bij de 99% zit van het gewoon GAAN! Voordat ik dus weer naar huis ging stuurde ik samen met mams een lijst van wel 14 vragen naar de organisatie in de hoop natuurlijk vandaag antwoorden te krijgen! Natuurlijk kreeg ik deze ook en daardoor wil ik allemaal maar graager gaan! Het enige waar ik tegen op zie is dat ik misschien wel vanaf het vliegveld nog verder moet reizen naar een busstation of treinstation, omdat het vliegveld te ver weg kan zijn voor de host familie.. Maar goed over deze angst moet ik mij gewoon hen zetten.

Na een een belletje met mams een aantal minuten geleden (over de antwoorden) zit ik dus aan de 99% en wil ik eigenlijk van het weekend al gaan boeken. Maar toen kwam mams nog met een geniale vraag over of de boeren ervaring hebben met buitenlandse medewerkers. Want op de pagina van het programma zelf kan je namelijk maar 1 travel blog vinden van iemand die het zelfde gedaan heeft maar dit is ook wel weer een jaar geleden. Dus ik vroeg mij ook wel af hoelang het al bestaat en of er wel animo voor wat enzovoort. Dat wordt dus nog even afwachten en dan hopelijk maandag inschrijven!

Ik ben benieuwd en vind het allemaal reuze spanned! Voor nu wens ik iedereen een fijn weekend en tot het volgende verhaal maar weer!

Liefs,
Laura

Reacties

Reacties

Eef

Stoer joh! :D En over dat treinreizen: ik zag er eerst ook tegenop, maar het stelt echt niet zo veel voor :) Met je Engels + een woordenboekje van de bijbehorende taal kom je al een heel end :D Zorg gewoon dat je van te voren weet hoe je moet reizen en het komt helemaal goed :) Oh ja, en mijn ervaring is dat je de meeste mensen leert kennen in de trein xD

Nou, ben benieuwd hoe dit gaat lopen meis! Vind het stoer van je! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active